×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 84111
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • hot-topic-logo تیتراژ انتهایی مجموعه «بزرگ‌راه همت» با صدای «حسام‌الدین سراج» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +حسام الدین سراج در این قطعه برای نخستین‌ بار با پیانو خوانده است

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • حسام الدین سراج

    حسام الدین سراج

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تیتراژ انتهایی مجموعه «بزرگ‌راه همت» با صدای «حسام‌الدین سراج» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، شعر این قطعه از «نظامی گنجوی» انتخاب شده و آهنگسازی این اثر نیز برعهده «عباس ابوحمزه» بوده است، «بزرگراه همت» عنوان مجموعه‌ای مستند از شبکه «افق» است که در هر قسمت به یکی از گروه‌ها یا افراد فعال در حوزه‌های مختلف فرهنگی می پردازد و سعی در معرفی آنها دارد.

    موسیقی متن مجموعه «بزرگ راه همت» از ارکستر کامل سنتی با دوازده ساز بهره برده است، تیتراژ ابتدایی این مجموعه نیز با تک‌خوانی «میلاد بیگدلو» و همخوانی اعضای گروه کر صداوسیما است.

    در ادامه می توانید تیتراژ انتهایی مجموعه «بزرگ‌راه همت» با صدای «حسام‌الدین سراج» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید. جالب است بدانید این هنرمند در این قطعه برای نخستین‌ بار با پیانو خوانده است.

    + دانلود تیتراژ انتهایی مجموعه «بزرگ‌راه همت»

    آنلاین بشنوید:

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=84111
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *