×
×

صفوی: به این زودی کنسرت نخواهم داشت/ پزشکان خیلی چیزها را فعلا برای من منع کرده اند

  • کد نوشته: 83942
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • بهنام صفوی و دکتر باباپور پزشک معالج این خواننده پاپ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان به توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این خواننده پاپ پرداختند. بهنام صفوی با بیان اینکه در حال حاضر خدا را شکر در وضعیت عمومی مناسبی قرار دارم ، تصریح کرد: پزشک معالجم اعلام کرده ما توانستیم تومور را […]

    صفوی: به این زودی کنسرت نخواهم داشت/  پزشکان خیلی چیزها را فعلا برای من منع کرده اند
  • بهنام صفوی

    بهنام صفوی

    بهنام صفوی و دکتر باباپور پزشک معالج این خواننده پاپ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان به توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این خواننده پاپ پرداختند.

    بهنام صفوی با بیان اینکه در حال حاضر خدا را شکر در وضعیت عمومی مناسبی قرار دارم ، تصریح کرد: پزشک معالجم اعلام کرده ما توانستیم تومور را به صورت کامل خارج کنیم.

    صفوی در ادامه گفت: چند روز پس از به هوش آمدن یک سری شایعات درباره بیماری ام شنیدم. اطلاعات غلط دادن جز اینکه فضا را مسموم می کند چیز دیگری ندارد. خواهش می کنم مردم پیگیر اخبار حاشیه ای و منفی و دروغین نباشند.

    خواننده نام آشنای پاپ درباره زمان بازگشتش به عرصه موسیقی پاپ اعلام کرد: تا کنون مشخص نشده است که من چه زمانی می توانم به اجرای کنسرت بپردازم ولی چیزی که معلوم است این است که به این زودی نیست. پزشکان خیلی چیزها را فعلا برای من منع کرده اند.

    دکتر باباپور ، پزشک معالج صفوی نیز گفت : پاتالوژیست ها علام کرده اند که توده ، خوش خیم بوده است که ما این مورد را از قبل هم حدس زده بودیم. وی ادامه داد: رشد توده باعث شد که ما تصمیم بگیریم جراحی انجام گیرد.

    دکتر بابا پور در ادامه افزود: به دلیل اینکه اضطراب کاری صفوی زیاد است باید حداقل بین یک و نیم تا دو ما صبر کند و فعالیت نداشته باشد.

    پزشک معالج بهنام صفوی در پایان تصریح کرد: من نمی دانستم که این خواننده این قدر محبوب است و الان که متوجه شده ام برای من فردی دوست داشتنی است و دعای خیر مردم هم باید بدرقه راهش باشد.

    بهنام صفوی سی ام تیرماه تحت عمل جراحی قرار گرفت و به مدت ۵ ساعت عمل جراحی بر روی سر وی انجام گرفت و تومور مغزی که یک چهارم فضای مغز وی را احاطه کرده بود ، خارج گردید. پس از آن وی به مدت ۳ روز در حالت بیهوشی قرار گرفت. صفوی سرانجام هشتم مردادماه از بیمارستان ترخیص شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=83942
       
    برچسب ها بهنام صفوی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *