×
×

گزارش کوتاهی از کنسرت این خواننده در برج میلاد

  • کد نوشته: 8371
  • شادروان موسوي
  • یکشنبه, ۱۵ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۷ دیدگاه
  • ‘بنیامین بهادری’از خوانندگان جوان عرصه موسیقی که در این چند سال برای خود،شهرتی دست و پا کرده است، در قالب چهار برنامه به بازخوانی آلبوم هایش به مخاطبان پرداخته است.صدایی که به باور بسیاری از علاقه مندان به سبک های جدید موسیقی نیاز به میکس دارد و بی واسطه گیرایی ندارد. به گزارش ایرنا؛ بنیامین […]

  • ‘بنیامین بهادری’از خوانندگان جوان عرصه موسیقی که در این چند سال برای خود،شهرتی دست و پا کرده است، در قالب چهار برنامه به بازخوانی آلبوم هایش به مخاطبان پرداخته است.صدایی که به باور بسیاری از علاقه مندان به سبک های جدید موسیقی نیاز به میکس دارد و بی واسطه گیرایی ندارد.

    به گزارش ایرنا؛ بنیامین شامگاه شنبه در آخرین برنامه خود قطعاتی از آلبوم های «خاطره ها» و «زیر یک چتر» را اجرا کرد که با اقبال علاقه مندان به موسیقی در مرکز همایش های برج میلاد روبه رو شد.
    در ابتدای این مراسم و قبل از اجرای برنامه، تیزرهای تبلیغاتی و همچنین قطعاتی از کنسرت های بنیامین در دیگر کشورها مانند آمریکا، کانادا، سوئد، انگلستان، تاجیکستان، امارات و مالزی پخش شد. تبلیغاتی که داد مخاطبانی که برای دیدن برنامه موسیقی یادشده دست به جیب شده و پول هزینه کرده بودند را درآورد.
    بهادری پس از نیم ساعت تاخیر و هم قافیه با عنوان آلبومش با چتری به دست، خطاب به مخاطبان سلام کرد و گفت «باران که می بارد، سلام».
    از نکات جالب کنسرت یادشده، تداوم پخش کلیپ های تبلیغاتی شرکت های حامی کنسرت موسیقی در حین اجرای برنامه بود.
    بنیامین در این برنامه به اجرای قطعاتی همچون «این هم بمونه»، «چشم های رنگی» و «خاطره ها» را اجرا کرد.
    اجرای زنده بهادری که با عدم هماهنگی چهار نوازنده گروه وی همراه بود، فارغ از دشواری اجرا، تمایز اجرا در استودیو و فضای باز را برای مخاطب به رخ می کشید.
    بهادری در ادامه این برنامه، قطعاتی دیگری همچون «کجای دنیایی»، «دلتنگی» و «آهای تو» را اجرا کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=8371
       
    برچسب ها بنيامين

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *