×
×

بنیامین در NOKIA THEATER به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 83002
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۵ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logo«بنیامین بهادری» که ده روزی می شود آلبوم «بنیامین۹۴» را راهی بازار موسیقی کشور کرده و از اواخر تیرماه برای برگزاری تور کنسرت های خود روانه آمریکا شده است، شب گذشته در سالن نوکیا (NOKIA THEATER) شهر لس آنجلس به دیدار دوستدارانش رفت.
    +کنسرت «بنیامین بهادری» طی سه ساعت و در حضور ۶۷۰۰ مخاطب برگزار شد

    بنیامین در NOKIA THEATER به روی صحنه رفت
  • بنیامین بهادری در لس آنجلس

    بنیامین بهادری در لس آنجلس

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: «بنیامین بهادری» که ده روزی می شود آلبوم «بنیامین۹۴» را راهی بازار موسیقی کشور کرده و از اواخر تیرماه برای برگزاری تور کنسرت های خود روانه آمریکا شده است، شب گذشته در سالن نوکیا (NOKIA THEATER) شهر لس آنجلس به دیدار دوستدارانش رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، بنیامین بهادری شب گذشته طی سه ساعت و در حضور ۶۷۰۰ مخاطب به اجرای گلچینی از تک آهنگهای منتشر شده و آلبوم هایش از جمله «بنیامین۹۴» پرداخت، «علی منصوری» تنها عضو گروه «بنیامین موزیک» است که «بنیامین بهادری» را در این تورکنسرت ها همراهی می کند، بقیه اعضای ارکستر این خواننده نوازنده های خارجی هستند.

    تئاتر نوکیا محل برگزاری کنسرت و تئاتر واقع در مرکز شهر لس آنجلس، کالیفرنیا در مجتمع ال‌ای لایو (L.A. Live) است که از طرف شرکت فنلاندی، نوکیا حمایت می‌شود، تئاتر نوکیا با ۷۱۰۰ صندلی سالن تئاتر، یکی از بزرگترین صحنه‌های داخلی در ایالات متحده است.

    شایان ذکر است که بنیامین در ادامه تورکنسرت آمریکای شمالی و کانادا خود در شهرهایی چون شیکاگو، نیویورک، ونکوور، آتلانتا، تورنتو، دالاس، پورتلند، هیوستون و واشنگتن دی‌سی به روی صحنه خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=83002
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *