×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 82925
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۵ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۷ دیدگاه
  • hot-topic-logoتک آهنگ شاد «قلبم» به خوانندگی «علی پارسا»، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید تک آهنگ شاد «قلبم» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +اولین آلبوم رسمی «علی پارسا» به زودی و با همکاری هنرمندان مطرح موسیقی پاپ راهی بازار خواهد شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • علی پارسا

    علی پارسا

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تک آهنگ شاد «قلبم» به خوانندگی «علی پارسا»، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، کار ساخت ملودی و سرایش ترانه این قطعه برعهده خود «علی پارسا» بوده و «امین شعاع شرق» نیز کار تنظیم این اثر را انجام داده است. مسعود رضایی هم عهده دار کار میکس و مسترینگ «قلبم» بوده است.

    شایان ذکر است که اولین آلبوم رسمی «علی پارسا» نیز به زودی منتشر خواهد شد که این اثر دارای ۱۲ قطعه است که کار سرایش همه ی ترانه ها و ساخت ملودی آنها برعهده پارسا بوده و «میلاد رضایی» (۶ قطعه)، امین شعاع شرق (۴ قطعه) و شهریار علوی (۲ قطعه) به عنوان تنظیم کننده، در این آلبوم با علی پارسا همکاری کرده اند. همچنین پیام طونی، فیروز وینسانلو، بهنام حکیم، عادل روح نواز، مسعود همایونی، بابک یوسفی، یاشار خسروی، آرش صمیمی و آرش عشقی نیز از جمله هنرمندان بنامی هستند که در این اثر به عنوان نوازنده به هنرنمایی پرداخته اند.

    در ادامه می توانید تک آهنگ شاد «قلبم» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «قلبم» 

    «قلبم» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=82925
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *