×
×

از صبح امروز و در سراسر کشور

  • کد نوشته: 120281
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logo«جزر و مد» نخستین آلبوم رسمی «علی پارسا» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، از صبح امروز به صورت گسترده در تهران و شهرستان منتشر شد.
    +دانلود قطعه «دیوونه وار» از این آلبوم
    +تیزر آلبوم «جزر و مد»
    +کاورهای این اثر

    از صبح امروز و در سراسر کشور
  • aprsa«جزر و مد» نخستین آلبوم رسمی «علی پارسا» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، از صبح امروز به صورت گسترده در تهران و شهرستان منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «جزر و مد» با صدای علی پارسا از صبح امروز در حالی در بازار موسیقی کشور منتشر شد که این خواننده در روز انتشار این اثر، قطعه سرکاستی آلبومش را به عنوان هدیه در اختیار دوستدارانش قرار داده است و قطعه «دیوونه وار» را می توانید در ادامه بشنوید و دانلود کنید.

    هنرمندان و موزیسین هایی چون بابک مافی، میلاد رضایی، امین شعاع شرق و شهریار علوی در این آلبوم با علی پارسا همکاری کرده اند و خود این خواننده نیز بخش عمده آهنگسازی و ترانه سرایی نخستین آلبوم رسمی خود را بر عهده دارد. «مسعود رضایی» میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده و فیروز ویسانلو، هومن نامداری، پیام طونی، عادل روح نواز، مسعود همایونی، بابک یوسفی، یاشار خسروی، آرش صمیمی و آرش عشقی نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

    علی پارسا که پس از انتشار قطعات و موزیک ویدئوهایی چون «بذار گریه کنم»، «عشق من» و «آخرش» توانست نظر مخاطبین را جلب کند و ویدئوکلیپ‌های این قطعات نیز با استقبال دوستداران موسیقی همراه شد، سرانجام موفق به اخذ تمام مجوزهای نخستین آلبوم رسمی خود با نام «جزر و مد» شد تا این آلبوم پس از کش و قوس های فراوان سرانجام روانه بازار موسیقی کشور شود.

    این خواننده در تدارک برگزاری نخستین کنسرت‌های خود در شمال کشور و تهران است و گروه ارکستر این خواننده برای اجرای زنده در حال تمرین هستند.

    نخستین آلبوم علی پارسا که «جزر و مد» نام گرفته است، به تهیه کنندگی «سید حسین فاطمی» و تحت امتیاز موسسه فرهنگی «نغمه ماندگار پارس» و به مدیریت اجرایی محمدرضا عباسی روانه بازار موسیقی کشور شده است.

    علی پارسا روز چهارشنبه – ۲۴ شهریور- مراسم رونمایی و نشست خبری آلبوم «جزر و مد» را پردیس چارسو تهران برگزار خواهد کرد و جشن امضای این آلبوم نیز در تاریخ جمعه ۲۶ شهریور در زادگاه این خواننده (لنگرود) و با حضور دوستداران و علاقمندانش برگزار خواهد شد که اطلاعات و اخبار این برنامه ها به همراه گزارش های مفصل تصویری، در روزهای آینده در سایت و کانال تلگرام و اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد.

    علی پارسا قطعه «دیوونه وار» را که سرکاستی آلبومش نیز هست، در روز انتشار آلبومش به عنوان هدیه در اختیار دوستداران موسیقی قرار داده است که در ادامه می توانید آنرا بشنوید و دانلود کنید.

    تیزر این آلبوم نیز که گلچینی از موزیک ویدئوهای این خواننده است را هم در ادامه می توانید مشاهده نمائید.

    همچون همیشه از تمام دوستداران موسیقی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمائید.

    +دانلود قطعه «دیوونه وار»

    قطعه «دیوونه وار» را آنلاین بشنوید:

     

    +دانلود تیزر تصویری «جزر و مد»

     

    کاورهای آلبوم:

    https://musiceiranian.ir/?p=120281
       
    برچسب ها علی پارسا

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *