×
×

پایان توقف تنها برنامه‌ موسیقی‌محور تلویزیون

  • کد نوشته: 82853
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۴ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۶ دیدگاه
  • برنامه موسیقایی «دستان» که تولید و پخش آن متوقف شده بود، شامگاه گذشته با حضور حسام‌الدین سراج در قاب تلویزیون دیده شد. «دستان» تنها برنامه‌ای بود که با محوریت موسیقی، آن هم از شبکه آموزش (هفت) پخش می‌شد و توقف آن پس از اینکه مدتی به صورت آرشیوی روی آنتن رفت شکل ناگهانی در تلویزیون […]

    پایان توقف تنها برنامه‌ موسیقی‌محور تلویزیون
  • حسام الدین سراج

    حسام الدین سراج

    برنامه موسیقایی «دستان» که تولید و پخش آن متوقف شده بود، شامگاه گذشته با حضور حسام‌الدین سراج در قاب تلویزیون دیده شد.

    «دستان» تنها برنامه‌ای بود که با محوریت موسیقی، آن هم از شبکه آموزش (هفت) پخش می‌شد و توقف آن پس از اینکه مدتی به صورت آرشیوی روی آنتن رفت شکل ناگهانی در تلویزیون اتفاق افتاد.

    آخرین برنامه تلویزیونی «دستان» با حضور مهمانانی چون حمید متبسم و استاد ابراهیم قنبری‌مهر آماده رفتن روی آنتن شده بود، اما یکباره از سوی مدیران شبکه آموزش جلوی پخش آن گرفته شد.

    برنامه تلویزیونی «دستان» از دو سال پیش هر جمعه ساعت ۲۱ پخش می‌شود و تکرار آن شنبه ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

    مدیر شبکه آموزش سیما پیش از این، از تولید و پخش مجدد برنامه موسیقی‌محور «دستان» پس از ایام رمضان خبر داده و درباره بازگشت آن به تلویزیون عنوان کرده بود: این برنامه اگر به موسیقی اصیل متعهد باشد، ادامه پیدا می‌کند. همه برنامه‌های تلویزیون به اقتضای کاری‌شان تغییراتی دارند. برنامه «دستان» نیز شامل همین برنامه‌هاست. تا آنجا که این برنامه به اهداف خودش که موسیقی اصیل و سنتی است، بپردازد، در تلویزیون قابل استفاده است و البته پیش از این هم متعهد به موسیقی اصیل بوده است.

    دکتر ساری در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه «دستان» مورد حمایت شبکه آموزش قرار گرفته و تداوم می‌یابد؟ عنوان کرده بود: این برنامه اگر به موسیقی اصیل متعهد باشد، ادامه پیدا می‌کند؛ البته مهمانان این برنامه هم باید این ویژگی‌ها را داشته باشند.

    برنامه موسیقی محور «دستان» از عید نوروز تولیدش متوقف شده و بازپخش می‌شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=82853
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *