×
×

«مریم عطائی» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:

  • کد نوشته: 82506
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۳۱ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم جدید بنیامین بهادری با عنوان «بنیامین۹۴» پرفروش ترین آلبوم فروشگاه قانونی و دیجیتالی «بیپ تونز» در هفته های اخیر شد.
    +عطائی: حرکت فرهنگی «دانلود قانونی آثار با رعایت حق قانونی صاحب اثر» می توان گفت رو به بهتر شدن دارد

    «مریم عطائی» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:
  • بنیامین بهادری

    بنیامین بهادری

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم جدید بنیامین بهادری با عنوان «بنیامین۹۴» پرفروش ترین آلبوم فروشگاه قانونی و دیجیتالی «بیپ تونز» در هفته های اخیر شد.

    مریم عطائی کارشناس واحد مارکتینگ «بیپ تونز» با اعلام این خبر و در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «آلبوم «بنیامین۹۴» در مدت زمان کمی از انتشار و قرار گرفتن در سامانه دانلود قانونی بیپ تونز، پر فروش ترین آلبوم هفته این سامانه شد.»

    وی افزود: «این در حالی است که انتشار این آلبوم در بیپ تونز همزمان با روزهای تعطیل هم بود اما با اینحال حتی در روزهای تعطیل فروش آن بالا بوده و به همین دلیل توانست رکورد این هفته را بزند و عنوان پرفروشترین آلبوم را از آن خود کند. ما از مدتها قبل منتظر آلبوم بنیامین۹۴ بوده ایم و می دانستیم که این آلبوم فضای خاصی دارد و بنیامین بهادری هم از خوانندگان خاص و محبوب موسیقی پاپ می باشد بنابراین تمهیداتی به صورت تبلیغات گسترده، اطلاع رسانیهای متنی و تصویری و اقدامات دیگر را تدارک دیده و به اجرا در آوردیم که خوشبختانه همه چیز تا زمان روی سایت آمدن این آلبوم به خوبی پیش رفت و طبق وعده ای که از شب قبل به کاربران داده بودیم، روز چهارشنبه ۲۴ تیر ماه یعنی همزمان با انتشار آن در بازار موسیقی، در دسترس مخاطبان خوب بیپ تونز و هواداران بنیامین بهادری قرار گرفت و ما شرمنده کاربران خود نشدیم.»

    وی همچنین خاطر نشان کرد: «جالب است که بدانید بازخورد تبلیغات و اطلاع رسانیهای بیپ تونز بسیار مثبت بوده و نظرها و سوال های زیادی از کاربرانمان دریافت می کردیم که زمان انتشار این آلبوم چه تاریخی است و همه منتظر انتشار آن بودند. آلبوم بنیامین ۹۴ در مقایسه با آلبوم های پاپی که اخیرا منتشر و به عنوان آلبومهای هیت بیپ تونز بوده اند، فروش بیشتری داشته است.»

    بنیامین بهادری

    بنیامین بهادری

    کارشناس واحد مارکتینگ بیپ تونز در پاسخ به اینکه این فرهنگ سازی و دانلود قانونی در میان مخاطبان موسیقی تا چه حد موفق بوده است گفت: «این حرکت فرهنگی می توان گفت رو به بهتر شدن دارد. در آغاز به این خوبی نبود و متأسفانه به خوبی هم حمایت نمیشد. اما به دلیل تبلیغات گسترده و همچنین حمایت کمپین های موسیقی که از آن جمله میتوان به کمپین «من از موسیقی حمایت میکنم» اشاره کرد شرایط بسیار فرق کرده و رو به بهبودی است. واقعا وجود اینچنین کمپین هایی بازخورد خوبی داشته که امیدوارم اهالی موسیقی و مخاطبانش حمایت بیشتری از کمپین موردنظر داشته باشند که در نهایت منجر به جا افتادن این فرهنگ در کشورمان شود. جا دارد از این کمپین و بزرگان موسیقی که به «من از موسیقی حمایت میکنم» اعتماد کردند و به این کمپین پیوستند تشکر کرد، این حضور کمک شایانی به اتفاقهای هنری و فرهنگی خواهد کرد. مهمترین نتیجه این حرکتها تغییر رفتار مخاطب بوده. شاید باور نکنید ما کاربرانی داریم که عنوان میکنند قیمت آثار دانلودی را پایین نیاورید و تمایل نشان میدهند که مبلغ قابل توجهی به دست هنرمند مورد علاقه آنها برسد. یعنی حرمت زحمتهای کشیده شده را میدانند و دریافته اند. با اینکه ما نظرمان این بوده که آلبومهای دیجیتالی به نسبت آلبومهای موجود در بازار به دلیل نداشتن بسیاری از تشریفات مانند پکیج و جلد و دفترچه و …باید قیمت پایینتری داشته باشند. اینها همه فرهنگ سازی است و با تلاش و کوشش تک تک هنرمندان و مجریان فرهنگ و هنر تحقق پیدا میکند. بیپ تونز تمهیدات دیگری هم در نظر دارد که در آینده از آن با خبر خواهید شد. اقداماتی که کار کاربرانمان را روز بروز راحت تر و دسترسی به آثار موسیقی را دو چندان آسان خواهد کرد. خوشبختانه تنها آثار پاپ در اختیار بیپ تونز قرار نمیگیرند و ما از هنرمندان در ژانر سنتی نیز استقبال دیده ایم که فکر میکنم این همکاری رضایتمندی آنها را نیز بهمراه داشته است اما خب تحت تأثیر فضای پاپیولار بازار موسیقی و استقبال مخاطبان بیشتر از آلبومهای پاپ ما این ژانر را بیشتر در اختیار داریم. البته لازم است اشاره کنم ما حتی در زمینه کتابهای گویا هم فروشهای موفق با رکوردهای بالا داشته ایم. مثلا کتاب گویای منتشر شده از سوی «نشر نوین کتاب گویا» هم جزء رکورد دارهای فروش بوده است.»

    آلبوم بنیامین۹۴ از صبح بیست و چهارم تیر ماه به تهیه کنندگی «بنیامین موزیک» در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این آلبوم  به سبک کارهای قبلی بنیامین، نه قطعه به نام های «اشکال»، «تظاهر»، «حواسم به توئه»، «دوره های عاشقی»، «بارانا»، «مه آلود»، «آهنگ شماره ۴»، «عاشق مثل ماه»، «به من اعتماد کن» دارد که کار سرایش ترانه ها برعهده فرید احمدی بوده و خود بنیامین آهنگساز قطعات آلبوم است، محمد موجرلو به عنوان تنظیم کننده و مستانه مهاجر به عنوان کاگردان هنری با این خواننده پاپ در تولید این اثر همکاری کرده اند. البته گفتنیست اشعار انگلیسی متعلق به فاطمه احمدی است. همچنین در برخی از قطعات، ترجمه بخش هایی از شعر به زبان انگلیسی توسط «استیو آوانسیان» نوازنده درامز خوانده می شود؛ این اثر در استودیوی زنده یاد «نیما وارسته» ضبط شده است و کاور آلبوم نیز با عکس های هنرمندان و سازهایشان وسط بیابان با پس زمینه ستاره ها و خط و نقطه هایی طراحی شده که به سبک صور فلکی، چهره هنرمندان را قاب کرده  است.

    بنیامین بهادری درباره چهارمین آلبومش گفته است: «این بهترین آلبوم موسیقی من در طی سال‌های اخیر خواهد بود و من فکر می‌کنم این اولین بار است که از واژه «بهترین آلبوم» استفاده خواهم کرد و امیدوارم با یاری خداوند، این آلبوم بتواند با استقبال مردم نیز مواجه شود. چرا که تمام تلاش خود را انجام دادم تا یک اثر متنوع موسیقایی را به مردم تقدیم کنم. اثر از ۹ قطعه تشکیل شده است و فرید احمدی و محمد مجرلو ارکان اصلی تنظیم و ترانه‌های آن هستند.»

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «بنیامین ۹۴» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین مخاطبین این اثر برای خرید و دانلود قانونی می توانند به سایت «بییپ تونز http://beeptunes.com» مراجعه نمایند.

    شایان ذکر است که آثار پر فروش دیگری از موسیقی پاپ در آینده نزدیک از بیپ تونز در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    آلبوم بنیامین 94

    آلبوم بنیامین ۹۴

    https://musiceiranian.ir/?p=82506
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *