×
×

«حسین علیشاپور» پس از اجرای ارکستر سازهای ملی:

  • کد نوشته: 82468
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۱ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱۳ دیدگاه
  • ارکستر «سازهای ملی ایران» به رهبری «اسماعیل تهرانی» و خوانندگی «حسین علیشاپور» و «وحید تاج» روز شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ اولین اجرای رسمی خود را در تالار وحدت برگزار کرد که با استقبال علاقه‌مندان مواجه شد.
    +کاش قدر آقای تهرانی را اهل موسیقی بیش از این ها بدانند
    +دوستان ما در ارکستر سازهای ملی جزو نوازندگان بسیار خوب و جوان و آتیه دار موسیقی ایران هستند
    +اگر ایراداتی بسیار کوچک هم بود مربوط به عدم توانایی رهبر ارکستر و نوازندگان و خواننده اش نیست

    «حسین علیشاپور» پس از اجرای ارکستر سازهای ملی:
  • حسین علیشاپور

    حسین علیشاپور

    ارکستر «سازهای ملی ایران» به رهبری «اسماعیل تهرانی» و خوانندگی «حسین علیشاپور» و «وحید تاج» روز شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ اولین اجرای رسمی خود را در تالار وحدت برگزار کرد که با استقبال علاقه‌مندان مواجه شد.

    علیشاپور که تنها ۴ روز مانده به این اجرا و پس از اعلام انصراف محمد معتمدی به این ارکستر دعوت شد، با وجود زمان اندک و تمرینات فشرده‌ای که ارکستر انجام می‌داد، اجرای خوبی از خود برجای گذاشت، وی در گفت و گویی درباره این کنسرت گفت: «آن چه که شاهد بودم زحمت‌های فراوان آقای تهرانی در مقام رهبری ارکستر بود که با دقت فراوان و به طرزی خستگی ناپذیر کار خود را انجام می‌داد و کاش قدر ایشان را اهل موسیقی بیش از این ها بدانند.»

    وی افزود: «اعضای ارکستر هم روزانه ۴ – ۵ ساعت برای درآمدن کار زمان می‌گذاشتند و با علاقه و عشق و زحمت می‌کوشیدند تا کنسرتی آبرومند برگزار شود که خوشبختانه همین طور هم شد. مسلما بنده در مقام خواننده‌ای که بیست و چند سال است می‌خواند و خوشبختانه محضر بزرگان موسیقی را درک کرده می‌توانم این گونه نظر دهم که دوستان ما در ارکستر سازهای ملی جزو نوازندگان بسیار خوب و جوان و آتیه دار موسیقی ایران هستند.»

    این خواننده موسیقی ایرانی یادآور شد: «البته مسلم است که هر کاری نقایصی دارد و این مختص کنسرت ارکستر سازهای ملی و بنده و وحید تاج و دیگر اعضایش نیست. اما باید منصفانه در این باره قضاوت کرد. برنامه در میانه‌ی کار با انصراف یکی از خوانندگان مواجه شد و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که من برای این که به ارکستر برسم، سفر را نیمه تمام گذاشته و به تهران آمدم تا کار پیش برود. ضیق زمان وجود داشت و کار فشرده بود. اگر ایراداتی بسیار کوچک هم بود مربوط به عدم توانایی رهبر ارکستر و نوازندگان و خواننده اش نیست.»

    وی تصریح کرد: «کاش عوض وارد کردن ایراد و کاستن از روحیه‌ی بچه‌های ارکستر‌، برجستگی‌های کنسرت را هم ببینند که البته خوشبختانه آنان که تشریف آوردند و از استادان موسیقی هستند مثل آقای روشن روان، سریر و خود آقای رهبری که سواد و سطح ایشان بر همگان معلوم است، از کیفیت خوب اجرا هیجان زده بودند.»

    حسین علیشاپور در خاتمه گفت: «خدا کند آن‌ها که ادعا می‌کنند بهتر می‌توانند بزنند، یک هفته زمان بگیرند و چهار روز هم خواننده‌هایشان را در اختیار داشته باشند و آن گاه بستانند و بزنند. دیگر وقت این حرف‌ها گذشته و زمانی‌ست که دوستان باید با سعه‌ی صدر با مسائل برخورد کنند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=82468
       
    برچسب ها حسین علیشاپور

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *