×
×

توسط شرکت فرهنگی و هنری «ایران‌گام»

  • کد نوشته: 82424
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • «سهراب پورناظری» آلبوم «شبگرد کولی باد» را شامل دو نوازی تنبور و دودوک منتشر می‌کند. این آلبوم بداهه‌نوازی در مقام اصفهان و نوا، با استفاده از فضاهای موسیقی تنبور و موسیقی ارمنی است.
    +«شبگرد کولی باد» در سالِ ۸۹ در لس‌آنجلس ضبط شده است

    توسط شرکت فرهنگی و هنری «ایران‌گام»
  • سهراب پورناظری

    سهراب پورناظری

    «سهراب پورناظری» آلبوم «شبگرد کولی باد» را شامل دو نوازی تنبور و دودوک منتشر می‌کند. این آلبوم بداهه‌نوازی در مقام اصفهان و نوا، با استفاده از فضاهای موسیقی تنبور و موسیقی ارمنی است.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، پورناظری، خود در این اثر «تنبور» نواخته و «روبیک آروسیان» نوازندگی دودوک را برعهده داشته است، ضمن آنکه شهاب پارنج و حسین ذهاوی نیز پرکاشن این اثر را نواخته‌اند. «شبگرد کولی باد» در سالِ ۸۹ در لس‌آنجلس ضبط شده و حالا توسط شرکت «ایران‌گام» به بازار می‌آید.

    آخرین اثری که از سهراب پورناظری در ایران متشر شده، می‌توان به آلبوم «آرایش غلیظ» با همراهی «همایون شجریان» اشاره کرد. او چند اثر نیز آماده‌ی انتشار دارد که از جمله‌ی آنان می‌توان به «آیینه‌ها» اشاره کرد که به زودی به انتشار درخواهد آمد. «پورناظری» همچنین اوایل سالِ جاری، اجراهای متفاوتی در خارج از ایران داشته است. اجرا در سالن اپرای شهر رنس فرانسه و همچنین تئاتر گابریل دورزیات شهر اپرنی این کشور از جمله‌ی آنان است. این نوازنده و آهنگساز در این اجراها، پروژه‌ی «سرزمین» را روی صحنه برد، پروژه‌ای موسیقایی که براساس موسیقی سرزمین های کرد نشین و با گویش های مختلف زبان کردی ساخته و تنظیم شده بود. این اثر همچنین در کشورهای فرانسه، بلژیک، هلند و اتریش اجرا شدند، برگزاری کنسرت همراه با گروه موسیقی «شمس» در تئاتر شهر پاریس نیز از دیگر اجراهای این نوازنده و آهنگساز است.

    https://musiceiranian.ir/?p=82424
       
    برچسب ها سهراب پورناظری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *