×
×

در شهر کرمانشاه

  • کد نوشته: 82224
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت «حمید عسکری» در کرمانشاه یک روز دیگر نیز تمدید شد. حمید عسکری با اشاره به استقبال صورت‌گرفته از برگزاری کنسرتش در کرمانشاه، گفت: همواره تعریف کرمانشاه را به‌عنوان مهد موسیقی ایران شنیده بودم و به همین دلیل، بسیار علاقه داشتم تا بتوانم کنسرتی را در این شهر باستانی برگزار کنم. وی ادامه داد: خوشبختانه […]

    در شهر کرمانشاه
  • حمید عسکری

    حمید عسکری

    کنسرت «حمید عسکری» در کرمانشاه یک روز دیگر نیز تمدید شد.

    حمید عسکری با اشاره به استقبال صورت‌گرفته از برگزاری کنسرتش در کرمانشاه، گفت: همواره تعریف کرمانشاه را به‌عنوان مهد موسیقی ایران شنیده بودم و به همین دلیل، بسیار علاقه داشتم تا بتوانم کنسرتی را در این شهر باستانی برگزار کنم.

    وی ادامه داد: خوشبختانه این اتفاق رخ داد و توانستیم کنسرتی را در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه در کرمانشاه برگزار کنیم که خوشبختانه با توجه به استقبال خوب مردم از این کنسرت، برنامه آن برای روز ۲۹ تیرماه نیز تمدید شد.

    عسکری با اشاره به تأخیر به‌وجود آمده برای تبلیغ کنسرتش، گفت: متأسفانه این تأخیر در صدور برخی مجوزها موجب شد تا نتوانیم تبلیغ گسترده‌ای برای این کنسرت داشته باشیم؛ اما با وجود تبلیغات اندک، استقبال از کنسرت بسیار مطلوب بود و موجب شد ما یک روز دیگر برگزاری کنسرت در کرمانشاه را تمدید کنیم.

    سالار زنگنه – تهیه‌کننده این کنسرت – نیز در این نشست، استقبال از کنسرت حمید عسگری را مطلوب دانست و اظهار کرد: با تمدید کنسرت در ۲۹ تیرماه، در حال حاضر فروش بلیت از طریق سایت iranconcert.ir انجام می‌شود.

    او قیمت بلیت‌های این کنسرت را از ۴۰ هزار تومان تا ۷۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید حمید عسکری با نام «از عشق» و نیز برخی قطعات ماندگار این خواننده متعلق به سال‌های گذشته اجرا می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=82224
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *