×
×

اولین کنسرت پاپ در ماکو برگزار می شود

  • کد نوشته: 82204
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • محسن یگانه خواننده ی نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان که چندی پیش تازه ترین آلبوم موسیقی خود را با نام «نگاه من» روانه بازار موسیقی کشور کرد، تور تابستانه کنسرت های خود را آغاز می کند.
    +جزئیات و پوستر کنسرت

    اولین کنسرت پاپ در ماکو برگزار می شود
  • محسن یگانه

    محسن یگانه

    موسیقی ایرانیان – مهدی کیهانی: محسن یگانه خواننده ی نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان که چندی پیش تازه ترین آلبوم موسیقی خود را با نام «نگاه من» روانه بازار موسیقی کشور کرد، تور تابستانه کنسرت های خود را آغاز می کند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این خواننده طی تاریخ دوم مرداد ماه سال جاری (ساعت نه شب) در سالن ولیعصر شهر ماکو (آذربایجان غربی) به روی صحنه رفته و تعدادی از قطعات منتخب و محبوبش را به همراه آلبوم «نگاه من»، برای هواداران خود اجرا می کند.

    این کنسرت همانند سایر اجراهای این خواننده به رهبری ارکستر «علی ثابت» و با همراهی بنیامین بیانی (ساکسیفون)، حسن فراهانی (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون)، وحید قاسمی و سعید برادران (پرکاشن)، رامین زواری (درامز)، مجید برومند (گیتار بیس)، بابک ملکی (گیتار الکتریک) و عماد نکویی (ویلن) به عنوان نوازنده، برگزار خواهد شد.

    شایان ذکر است که این کنسرت نخستین اجرای زنده در شهر ماکو می باشد، ماکو یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران است که در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار دارد.

    علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت تابستانه به سایت اینترنتی میهن بلیت به نشانی www.mihanbilit.com مراجعه نمایند.

    ۹۶۰a6ad9659f4ba3a0819cc3c2d83d02.jpg

    https://musiceiranian.ir/?p=82204
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *