×
×

عقیلی از آروزی بزرگش گفت

  • کد نوشته: 82028
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام تیر ۱۳۹۴
  • ۶۰ دیدگاه
  • hot-topic-logo «سالار عقیلی» خواننده بنام موسیقی ایرانی به همراه خانواده اش در برنامه پربیننده «خندوانه» با اجرای «رامبد جوان» حضور پیدا کرد و گفت که آرزو دارد کنسرتی رایگان در یک سالن ورزشی برگزار کند.
    +عقیلی: این دغدغه را همیشه داشتم که در یک سالن بزرگ ورزشی ۱۲ هزار نفری و یا بیشتر کنسرتی رایگان برگزار کنم

    عقیلی از آروزی بزرگش گفت
  • رامبد جوان و سالار عقیلی

    رامبد جوان و سالار عقیلی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «سالار عقیلی» خواننده بنام موسیقی ایرانی به همراه خانواده اش در برنامه پربیننده «خندوانه» با اجرای «رامبد جوان» حضور پیدا کرد و گفت که آرزو دارد کنسرتی رایگان در یک سالن ورزشی برگزار کند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، سالار عقیلی در این برنامه ضمن بازگو کردن خاطره هایی از دوران کودکی خود به سوال های رامبد جوان پاسخ داد و همچنین آثاری از این خواننده در طی برنامه پخش شد.

    در بخشی از برنامه، عقیلی در پاسخ به این پرسش که چه کاری برای خوشحال کردن مردم می‌توانی انجام دهی گفت: «من همیشه دلم می‌خواست و این دغدغه را داشتم که در یک سالن بزرگ ورزشی ۱۲ هزار نفری و یا بیشتر کنسرتی رایگان برگزار کنم. چون در کنسرت‌های من همیشه افراد همیشگی شرکت می‌کنند و می‌دانم خیلی‌ها هستند که ممکن است صدای مرا دوست داشته باشند اما توان پرداخت هزینه بلیط‌های گران کنسرت‌ها را ندارند.»

    او افزود: «برای همین دلم می‌خواهد این اتفاق بیفتد و کسانی که مرا دوست دارند بتوانند به شکل رایگان در کنسرت من شرکت کنند و صدای مرا از نزدیک بشنوند.»

    سالار عقیلی در خندوانه

    سالار عقیلی در خندوانه

    عقیلی همچنین گفت که می‌خواهد در این کنسرت آهنگ تیتراژهای سریال‌های و برنامه‌های تلویزیونی را که پیش از این خوانده است، برای مردم اجرا کند و در پشت سر او تصویرهایی از آن فیلم‌ها و سریال‌ها پخش شود.

    در این برنامه رامبد جوان هم گفت که قول می‌دهد هر کمکی که از دستش بر می‌آید برای اجرای این کنسرت انجام دهد.

    شایان ذکر است که «خندوانه» برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی «رامبد جوان» است که از ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ در شبکه نسیم شروع به فعالیت کرده است، موضوع برنامه هر شب متفاوت است اما مضمون اصلیِ آن خنده است، و در اصل برنامه‌ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران است.

    در ادامه می توانید ویدئوی کامل بخش مربوط به حضور «سالار عقیلی» در برنامه «خندوانه» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید.

    +دانلود برنامه خندوانه با حضور سالار عقیلی

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=82028
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *