×
×

برگزاری تور کنسرت های «مثل مجسمه» در تمامی استان های ایران

  • کد نوشته: 82002
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • «مهدی یراحی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که آلبوم «مثل مجسمه» از وی چندی پیش روانه بازار شد، برای اولین بار در سال ۹۴ به رهبری ارکستر «نیما رمضان» روی صحنه خواهد رفت.
    +این کنسرت اولین اجرای آلبوم «مثل مجسمه» هم محسوب می‌شود

    برگزاری تور کنسرت های «مثل مجسمه» در تمامی استان های ایران
  • مهدی یراحی

    مهدی یراحی

    «مهدی یراحی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که آلبوم «مثل مجسمه» از وی چندی پیش روانه بازار شد، برای اولین بار در سال ۹۴ به رهبری ارکستر «نیما رمضان» روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این خواننده روز نهم مردادماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با مخاطبانش دیدار خواهد داشت، بلیت فروشی این برنامه از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۵ تیرماه آغاز شده و علاقه مندان میتوانند به سایت ایران کنسرت و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه کنند و نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

    این کنسرت اولین اجرای آلبوم «مثل مجسمه» هم محسوب می‌شود. اثری که روز چهارم تیر به بازار عرضه شد و توانست نظر مثبت مخاطبان این خواننده و اهالی موسیقی را به خود جلب کند. مهدی یراحی در سومین آلبوم رسمی خود با جمعی از چهره‌های مطرح موسیقی همکاری داشت و آثار متفاوتی را نسبت به آلبوم‌های «امپراطور» و «منو رهاکن» ارائه کرد. مثل مجسمه تا این لحظه در صدر جدول فروش سایت «بیپ تونز» قرار دارد.

    از سوی دیگر گفته می شود که اجرای نهم مرداد یراحی آغازگر تور کنسرت های او هم خواهد بود. توری که بر اساس اعلام مهدی کرد در تمامی استان های کشور برگزار می شود و قرار است این خواننده و گروهش فعالیت بیشتری در زمینه اجرای زنده داشته باشند. آخرین کنسرت مهدی یراحی به بهمن ۹۳ باز می گردد و او پس از اجرای برنامه در شهر اهواز و دیدار با همشهریانش تمام تمرکزش را روی مراحل تهیه و نشر مثل مجسمه معطوف کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=82002
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *