×
×

به آهنگسازی «یاشار اطاعتی» و «حمید خوانساری»

  • کد نوشته: 81908
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «ایرا» به آهنگسازی «یاشار اطاعتی» و «حمید خوانساری»، دوم مرداد ماه سال جاری در تالار رودکی به صحنه می رود.
    +این کنسرت ماحصل اجراهای سه ساله اخیر ایرا در فستیوال های موسیقی مختلف و تور آمریکای جنوبی میباشد

    به آهنگسازی «یاشار اطاعتی» و «حمید خوانساری»
  • گروه موسیقی «ایرا»

    گروه موسیقی «ایرا»

    گروه موسیقی «ایرا» به آهنگسازی «یاشار اطاعتی» و «حمید خوانساری»، دوم مرداد ماه سال جاری در تالار رودکی به صحنه می رود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت ماحصل اجراهای سه ساله اخیر ایرا در فستیوال های موسیقی مختلف و تور آمریکای جنوبی میباشد که بازخورد تعامل با نوازندگانی از دیگر کشورهاست که به وضوح در آثار اخیر گروه شنیده می شود.

    ایرا در اجرای پیش رو قطعاتی همچون ابر و باد، کهربا، آن سوی دیوار، گردش، آیینه، باغ های معلق، فراز، زمان، روشنا و نورد را اجرا خواهد کرد.

    در گروه ایرا، حمید خوانساری (عود)، آنار اطاعتی (ویلنسل)، بامداد ملکی (سازهای کوبه ای) و یاشار اطاعتی (کمانچه) به عنوان نوازنده حضور دارند.

    کنسرت گروه ایرا ۲ مرداد ماه ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت iranconcert.com مراجعه نمایند.

    شایان ذکر است که یاشار اطاعتی و حمید خوانساری سالهاست که بیرون از جریانات داخلی موسیقی ایران به فعالیت و همکاری با هنرمندانی از سایر کشورهای دیگر مشغول هستند.

    در کارنامه گروه موسیقی ایرا اجرا در کشورهای ونزوئلا، بولیوی، اکراین، ارمنستان، الجزایر و ترکیه به چشم می‌خورد، همچنین آلبوم این گروه با نام «ایرا» به زودی منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=81908
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *