×
×

آلبوم «بی انصاف» راهی بازار می شود

  • کد نوشته: 81627
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • خواننده قدیمی موسیقی پاپ ایران پیش از اجرای نخستین کنسرت خود در تهران، آلبوم جدیدش را در بازار موسیقی کشور منتشر می کند. مهدی مقدم که سالهای زیادی در حوزه موسیقی کشور فعالیت کرده و سه آلبوم مجاز را نیز در بازار موسیقی منتشر کرده است، پیش از اجرای نخستین کنسرت رسمی خود در تهران، […]

    آلبوم «بی انصاف» راهی بازار می شود
  • مهدی مقدم

    مهدی مقدم

    خواننده قدیمی موسیقی پاپ ایران پیش از اجرای نخستین کنسرت خود در تهران، آلبوم جدیدش را در بازار موسیقی کشور منتشر می کند.

    مهدی مقدم که سالهای زیادی در حوزه موسیقی کشور فعالیت کرده و سه آلبوم مجاز را نیز در بازار موسیقی منتشر کرده است، پیش از اجرای نخستین کنسرت رسمی خود در تهران، آلبوم جدیدش را روانه بازار موسیقی کشور می کند.

    آلبوم جدید مهدی مقدم «بی انصاف» نام دارد که در آن از حضور چهره ها و هنرمندان سرشناسی نیز استفاده شده است و اواخر شهریور امسال همزمان با برگزاری نخستین کنسرتش آنرا روانه بازار خواهد کرد.

    کلیه مجوزهای این آلبوم و کنسرت تهران این خواننده صادر شده و مقدم قرار است در هفته های آینده در یک نشست خبری رسمی درباره آلبوم جدیدش، شروع تور کنسرت ها و بسیاری از ناگفته‌های همه این سال‌ها سخن بگوید.

    پخش آثار این خواننده از شبکه های ماهواره ای طی سالهای گذشته باعث شد تا مقدم بیش از هشت سال را خارج از گود بماند و به جز انتشار آلبوم «احتیاط» و حضور به عنوان بازیگر در چند فیلم سینمایی، در ده سال گذشته فرصت برگزاری کنسرت و فعالیت جدی موسیقی در کشور را از دست بدهد.

    https://musiceiranian.ir/?p=81627
       
    برچسب ها مهدی مقدم

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *