×
×

باگذشت یک سال هنوز مجوز آلبوم سراج صادر نشده است

  • کد نوشته: 81347
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • «حسام الدین سراج» که قرار بود با آلبوم «لب خوانی بهار» اواخر سال گذشته به دنیای موسیقی سنتی بازگردد، بابت تاخیر این آلبوم از مخاطبان خود عذرخواهی کرد. سراج خواننده سنتی کشورمان از تاخیر در انتشار آلبوم «لب خوانی بهار»با صدای خود خبر داد و در این باره اظهار داشت: «باوجودی که یک سال از […]

    باگذشت یک سال هنوز مجوز آلبوم سراج صادر نشده است
  • حسام الدین سراج

    حسام الدین سراج

    «حسام الدین سراج» که قرار بود با آلبوم «لب خوانی بهار» اواخر سال گذشته به دنیای موسیقی سنتی بازگردد، بابت تاخیر این آلبوم از مخاطبان خود عذرخواهی کرد.

    سراج خواننده سنتی کشورمان از تاخیر در انتشار آلبوم «لب خوانی بهار»با صدای خود خبر داد و در این باره اظهار داشت: «باوجودی که یک سال از ازائه درخواست مجوز این آلبوم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می گذرد، همچنان موفق به دریافت مجوز آن نشده ایم.»

    وی افزود: «هر روز بهانه تازه ای برای آن می گیرند و انگار قرار نیست برایش مجوز صادر شود چرا که یک روز به این بهانه که چرا شماره تماس نوازنده را درپرونده نداریم، یاچرا مجوز شعر فلان شاعر را از خانواده اش نگرفته اید و … خلاصه هر بار به دلیل جدید مجوز آلبوم صادر نمی شود.»

    این خواننده در ادامه گفت: «آلبوم مشکل خاصی به لحاظ محتوا و مضمون ندارد و شامل ۱۰ قطعه است که با همکاری ارکستر زهی ایرانی ضبط شده است. همچنین تنظیم این آلبوم ویژه است و براساس فکر نو جوانان تنظیم شده است. در ضبط آن نیز ازسازهای کوبه ای،بادی، عود، کمانچه ، کوزه، دهل، تنبک و…. استفاده شده است و تاکنون نیز به مضمون و محتوا اشاره ای نداشته اند.»

    سراج با اشاره به اینکه «لب خوانی بهار» نسبت به دیگر آلبومهایش متفاوت است، گفت: «در این آلبوم از اشعار قیصر امین پور، ساعد باقری، حافظ، مشتاق اصفهانی و چند شاعر دیگراستفاده شده است که امیدوارم به زودی مجورش صادر شود و بتوانم آن را به دست مخاطبان خود برسانم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=81347
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *