×
×

در گفتگو با «مهدی یغمایی» عنوان شد:

  • کد نوشته: 81295
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • مهدی یغمایی در سال ۱۳۵۵ متولد شد. وی نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود. این خواننده ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل ۱۲ قطعه موسیقی منتشر کرد که از جمله قطعات سرشناس آن می توان به دختر بهار، سایه، دلم […]

    در گفتگو با «مهدی یغمایی» عنوان شد:
  • مهدی یغمایی

    مهدی یغمایی

    مهدی یغمایی در سال ۱۳۵۵ متولد شد. وی نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود. این خواننده ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل ۱۲ قطعه موسیقی منتشر کرد که از جمله قطعات سرشناس آن می توان به دختر بهار، سایه، دلم تنگه، ستاره جون و … نیز اشاره کرد.

    به بهانه مطلع شدن از آثار جدید، برنامه آینده وی به سراغ این خواننده با تجربه رفتیم و درباره مجموعه جدیدش و همچنین برنامه های آینده او نیز صحبت کردیم که در ادامه ملاحظه می فرمائید.

    در حال حاضر مشغول چه کار هایی هستید؟

    در حال حاضر مشغول انجام مراحل پایانی البوم «چمدون تو» و تمرین ارکستر برای اجرا های تابستان هستم.

    البوم «چمدون» در چه مرحله ای قرار دارد؟

    مراحل مجوز این مجموعه تقریبا به پایان رسیده است، شعر و موسیقی آن نیز تایید شده است و مراحل انتهایی البوم در حال انجام می باشد.

    چه کسانی در این مجموعه در بخش های ترانه سرایی، تنظیم و… شما را همراهی می کنند؟

    در بخش ترانه حامد صوفی پور، بابک بابایی، پریا صوفی پور، حمید خلف بیگی، النا باقرزاده، پیمان طالبی، علی ایلیا و یک غزل از فروغی بسطامی هم بهره برده ام. در بخش ملودی ها از وحید پویان، امین قبادی، حسام الدین ناصری، میلاد اکبری، علیرضا قرایی منش و خودم نیز استفاده کردم. در بخش تنظیم هنرمندانی چون پورزاد علایی، هومن آرا، فرزاد ماهان، عرفان حسینی، حسام الدین ناصری، سیاوش وزیری در کنار من هستند.

    آیا زمانی برای انتشار این البوم در نظر گرفته اید؟

    زمان مشخصی جهت انتشار مشخص نشده است اما اگر در این مسیر با مشکل مواجه نشویم این البوم در اواخر مرداد ماه منتشر خواهد شد.

    قبل از انتشار این البوم مخاطبین شما تک قطعه از این مجموعه خواهند شنید یا خیر؟

    هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام اما به احتمال زیاد یک قطعه خارج از البوم به همراه ویدیو کلیپ قبل از انتشار البوم تولید می کنم. البته در سال گذشته به طور مداوم ماهی یک قطعه منتشر کرده ام.

    تا جایی که مطلع هستیم البوم جدید دارای ویدئو نیز می باشد. چه تعداد از قطعات این البوم ویدیو شدند؟

    این البوم یک تیزر کوتاه معرفی دارد که قبل از البوم در سایت «موسیقی پارس» منتشر می شود، یک قطعه از این البوم هم ویدیو شد و در مرحله تدوین است که به کارگردانی مهدی فلک بلند همراه البوم منتشر خواهد شد.

    پس از انتشار البوم چمدان به اجرا زنده در تهران فکر می کنید؟ آیا در آینده کنسرت برگزار می کنید یا خیر؟

    برای اجرا های تهران و شهرستان برنامه ریزی های کامل انجام شده و به احتمال زیاد تا پایان تابستان اجرا خواهم داشت و قطعات البوم جدید را هم اجرا خواهم کرد.

    صحبت های آخر درباره برنامه های آینده خودتان برای مخاطبین اصلی خودتان چیست؟

    عزیزان من، من با شما مهدی یغمایی شدم و بدون شما هیچ هستم، با تمام توان و قدرت و انرژی مثبت به عشق شماها فعالیت می کنم و البته مقاومت می کنم و موسیقی را درخور شخصیت شما عزیزان به گوشتان می رسانم چون مخاطبین من خاص هستند و به آنان افتخار می کنم. شعار ما یادتان نرود… نا امیدی ممنوع.

    https://musiceiranian.ir/?p=81295
       
    برچسب ها مهدی یغمایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *