×
×

در پی انتشار خبر حک شدن شعر معروفی از این استاد ادب پارسی بر دیوار شهری در هلند

  • کد نوشته: 80922
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام تیر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • تصنیف «شهر خاموش» از آلبوم در دست انتشار «اسب و آتش» و از سروده های استاد «شفیعی کدکنی» است که «آرش کامور» آهنگساز این اثر در پی انتشار خبر حک شدن شعر معروفی از این استاد ادب پارسی بر دیوار شهری در هلند آن را به تلاش های بی شائبه وی تقدیم کرد.
    +آلبوم «اسب و آتش» که متشکل از نه قطعه است، به زودی منتشر می شود

    در پی انتشار خبر حک شدن شعر معروفی از این استاد ادب پارسی بر دیوار شهری در هلند
  • آرش کامور  و شفیعی کدکنی

    آرش کامور و شفیعی کدکنی

    تصنیف «شهر خاموش» از آلبوم در دست انتشار «اسب و آتش» و از سروده های استاد «شفیعی کدکنی» است که «آرش کامور» آهنگساز این اثر در پی انتشار خبر حک شدن شعر معروفی از این استاد ادب پارسی بر دیوار شهری در هلند آن را به تلاش های بی شائبه وی تقدیم کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، شهر لیدن هلند روز پنجشنبه ۱۴ خرداد میزبان «محمدرضا شفیعی کدکنی» استاد دانشگاه، پژوهشگر و شاعر ایرانی بود. در این مراسم شعر مشهور «به کجا چنین شتابان» از شفیعی کدکنی به زبان فارسی بر یکی از دیوارهای این شعر حک شد و شفیعی نیز امضای خودش را به پای آن زد.

    لازم به ذکر است که «شهر خاموش» از دیگر سروده های بسیار محبوب و مشهور این شاعر و ادیب بزرگ ایرانی است که آرش کامور در آلبوم در دست انتشار خود با نام «اسب و آتش» تصنیفی با صدای «وحید تاج» بر روی آن ساخته است.

    آلبوم «اسب و آتش» که متشکل از نه قطعه است، بنا بود تا قبل از خرداد ماه سال جاری رونمایی شود اما طبق اخبار رسیده، این آلبوم به دلایلی، با کمی تاخیر و پس از ماه مبارک رمضان، منتشر و مراسم رونمایی از آن انجام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=80922
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *