×
×

مرثیه وحید تاج و آرش کامور، برای «ری را» و «پریسا»

  • کد نوشته: 341737
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۳ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • پسین گاهِ امروز پنج شنبه، سوم بهمن ماه ۱۳۹۸وحید تاج خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان با تکنوازی آرش کامور آهنگساز و نوازنده نام آشنای کمانچه در مراسمی که به یاد آن جانباختگان سانحه تلخ سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، رپرتواری از موسیقی ایرانی را برای تسلی خاطر دکتر حامد اسماعیلیون همسر زنده یادان دکتر اقبالی و پدر ری رای خردسال و دیگر بازماندگان این حادثه اجرا خواهند کرد.

    مرثیه وحید تاج و آرش کامور، برای «ری را» و «پریسا»
  • کنسرت وحید تاج و آرش کامور به یاد جانباختگان هواپیمای اوکراینی

    وحید تاج و آرش کامور، در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره دکتر «پریسا اقبالی» و دختر زیبایش «ری را» از جانباختگان «هواپیمای اوکراینی» ساز و آواز سر می دهند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پسین گاهِ امروز پنج شنبه، سوم بهمن ماه ۱۳۹۸وحید تاج خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان با همراهی آرش کامور آهنگساز و نوازنده نام آشنای کمانچه در مراسمی که به یاد آن جانباختگان سانحه تلخ سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، رپرتواری از موسیقی ایرانی را برای تسلی خاطر دکتر حامد اسماعیلیون همسر زنده یادان دکتر اقبالی و پدر ری رای خردسال و دیگر بازماندگان این حادثه اجرا خواهند کرد.

    در این دورهمآیی ضمن اجرای کنسرت، به یاد دکتر «پریسا اقبالی» و دخترش «ری را» و با هدف کمک های مالی به هموطنان سیل زده در سیستان و بلوچستان فروش کتاب های دکتر اسماعیلیون نیز برپا خواهد بود.

    کلیه عواید حاصل از اجرای کنسرت امروزِ وحید تاج و آرش کامور و فروش کتاب به حادثه دیدگان سیل در سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت.

    شایان ذکر است که کنسرت موسیقی ایرانی وحید تاج و آرش کامور، به یاد جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی و در ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصرِ امروز پنجشنبه سوم بهمنِ جاری در تالار استاد جلیل شهنازِ خانه هنرمندانِ ایران برگزار می شود.

     

     

     

     

    ری را و پریسا

    نوشته دکتر اسماعیلیون

    https://musiceiranian.ir/?p=341737
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *