×
×

دومین نشست «بیداد» برگزار می شود

  • کد نوشته: 80696
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • دومین نشست از سلسه‌های نشست‌های «بیداد» که به بررسی مسایل موسیقی ایران می‌پردازد، فردا – شنبه – با حضور تعدادی از اهالی موسیقی و همچنین مدیران موسیقایی به بررسی مساله‌ی لغو کنسرت‌های موسیقی خواهند پرداخت.

    +نشست قبلی که در تاریخ ۱۵ اسفندماه در شهر کتاب فرشته برگزار شد به مساله قانون کپی رایت اختصاص داشت

    دومین نشست «بیداد» برگزار می شود
  • کنسرت

    کنسرت

    دومین نشست از سلسه‌های نشست‌های «بیداد» که به بررسی مسایل موسیقی ایران می‌پردازد، فردا – شنبه – با حضور تعدادی از اهالی موسیقی و همچنین مدیران موسیقایی به بررسی مساله‌ی لغو کنسرت‌های موسیقی خواهند پرداخت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»،در این نشست که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار رودکی تهران برگزار خواهد شد، «پیروز ارجمند» – مدیر دفتر موسیقی- ، «حمیدرضا نوربخش» – مدیر عامل خانه‌ی موسیقی- به همراه «کامبیز نوروزی» – حقوقدان- نظرات خود در این خصوص را بیان خواهند کرد، ضمن آنکه «حسام‌الدین سراج» – خواننده‌ی موسیقی سنتی-، «مسعود شعاری» – آهنگساز- ، «مجید درخشانی» – آهنگساز- و همچنین «نادر مشایخی»- آهنگساز- حضور خواهند داشت تا از منظرِ فعالان موسیقی، این مشکل را بررسی کنند.

    «پیروز ارجمند» به عنوان مدیر دولتی و «حمیدرضا نوربخش» به عنوان مدیر یک نهاد صنفی از جایگاه متفاوت‌تر از دیگر هنرمندان این موضوع را واکاوی خواهند کرد. کامیبز نوروزی هم صحت وسقم قانونی لغو کنسرت‌های مجوز دار را بررسی حقوقی می‌کند.

    نشست قبلی که در تاریخ ۱۵ اسفندماه در شهر کتاب فرشته برگزار شد به مساله قانون کپی رایت اختصاص داشت. نشست دوم «بیداد» روز شنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۶ در تالار رودکی برگزار می‌شود. ورود به این جلسه برای عموم آزاد است.

    https://musiceiranian.ir/?p=80696
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *