×
×

به دعوت «علی قمصری»

  • کد نوشته: 80455
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • نوید افقه، پاشا هنجنی و پویا سرایی به دعوت «علی قمصری» به‌عنوان شورای فنی و هیئت انتخاب‌کننده‌ی هنرمندان ارکستر «موج نو» انتخاب شدند.
    +آزمون گزینش نوازندگان این ارکستر ۱۰ تیر، ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای ارسباران آغاز خواهد شد

    به دعوت «علی قمصری»
  •  ارکستر «موج نو»

    ارکستر «موج نو»

    نوید افقه، پاشا هنجنی و پویا سرایی به دعوت «علی قمصری» به‌عنوان شورای فنی و هیئت انتخاب‌کننده‌ی هنرمندان ارکستر «موج نو» انتخاب شدند.

    مدیر روابط عمومی ارکستر «موج نو» در این‌باره گفت: «تا کنون استقبال بسیار خوبی از فراخوان این ارکستر شده است، به‌طوری‌ که تا این لحظه بیش از ۱۵۰ نفر برای آزمون ثبت‌ نام کرده‌اند که تا پایان روز سه‌شنبه از طریق ایمیل برنامه‌ی زمان‌بندی و مواد آزمون برای نوازندگان ارسال خواهد شد.»

    آزمون گزینش نوازندگان این ارکستر ۱۰ تیر، ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای ارسباران آغاز خواهد شد.

    ارکستر «موج نو» با هدف «ارائه‌ی آثار چندصدایی نسل تازه‌ی موسیقی، با هویت موسیقی ردیف – دستگاهی در قالبی سازمان‌یافته و منسجم، ایجاد پل ارتباطی بین نگاه نسل حاضر و قدما در بیان لحن‌ها و تکنیک‌ها و دمیدن روحی تازه در موسیقی پرمحتوای ایران با ایجاد اتحاد بین هنرمندان و اجرای آثاری با ظرفیت‌های تازه و پویا» تشکیل شده است.

    گزینش نوازندگان در مصاحبه‌ای حضوری انجام می‌شود و نوازندگان سازهای ملودیک (تار، سه‌تار، سنتور، نی، کمانچه، کمانچه‌آلتو، قیچک، قیچک‌آلتو و قیچک‌باس) باید با ردیف موسیقی دستگاهی ایران آشنا باشند و علاوه بر آن، بر مؤلفه‌های اجرایی در نوازندگی مانند «ریتم»، «داینامیک»، «تکنیک‌های نوازندگی»، «سونوریته»، دشیفر و نت‌خوانی مسلط باشند.

    شایان ذکر است که نوازندگان سازهای کوبه‌ای هم باید بر تکنیک‌های نوازندگی (ریتم، داینامیک، فرم و …)، دشیفر و نت‌خوانی تسلط داشته باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=80455
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *