×
×

حسین سهیلی‌زاده خبر داد؛

  • کد نوشته: 80262
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۷ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • موسیقی تیتراژ مینی سریال «نیاز» به علی زندوکیلی سپرده شد. حسین سهیلی‌زاده با اعلام این خبر گفت: «علی زندوکیلی که سبک متفاوتی از موسیقی سنتی را ارائه داد، اجرای موسیقی این مینی سریال را به عهده دارد. وی یکی از تصنیف‌های ماندگار قدیمی را بازسازی و بازخوانی کرده که با فضا و قصه سریال منطبق […]

    حسین سهیلی‌زاده خبر داد؛
  • علی زندوکیلی

    علی زندوکیلی

    موسیقی تیتراژ مینی سریال «نیاز» به علی زندوکیلی سپرده شد.

    حسین سهیلی‌زاده با اعلام این خبر گفت: «علی زندوکیلی که سبک متفاوتی از موسیقی سنتی را ارائه داد، اجرای موسیقی این مینی سریال را به عهده دارد. وی یکی از تصنیف‌های ماندگار قدیمی را بازسازی و بازخوانی کرده که با فضا و قصه سریال منطبق است.»

    تاکنون نیمی از سریال نیاز تصویربرداری شده که تا شب‌های قدر ادامه خواهد داشت. داستان این سریال که در پنج قسمت تولید می‌شود درباره زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است، این دو در خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. با ورود آنها به خانه پدری پیمان، سیما مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد.

    بهاره افشاری، حدیث میرامینی، شهرزاد کمال‌زاده، عمار تفتی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، آرش تاج‌تهرانی و سیروس میمنت نقش‌های اصلی نیاز را بازی می‌کنند. سریال نیاز در شب‌های قدر به جای سریال «پایتخت ۴» از شبکه یک پخش می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=80262
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *