×
×

اعلام خبر انتشار یک آلبوم موسیقی پاپ در بخش خبری تلویزیون!

  • کد نوشته: 80095
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱۱ دیدگاه
  • شامگاه چهارشنبه سوم تیرماه، مخاطبان اخبار شبانگاهی شبکه سوم سیما که ساعت بیست و دو از این رسانه پخش می شود، بیننده اتفاق کم سابقه ای بودند.

    +در ادامه می توانید ویدئوی پخش خبر انتشار آلبوم موسیقی «مثل مجسمه» را آنلاین ببینید

    اعلام خبر انتشار یک آلبوم موسیقی پاپ در بخش خبری تلویزیون!
  • ۸۸d038c07022910c4772dd587a7475992640363-360p__25509_20150626200805موسیقی ایرانیان – معصومه رمضانی: شامگاه چهارشنبه سوم تیرماه، مخاطبان اخبار شبانگاهی شبکه سوم سیما که ساعت بیست و دو از این رسانه پخش می شود، بیننده اتفاق کم سابقه ای بودند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، شبکه سوم سیما، ساعت ۲۲ چهارشنبه سوم تیرماه، در اخبار شبانگاهی خود، خبر انتشار آلبوم موسیقی «مثل مجسمه» از «مهدی یراحی» را به همراه تیزر این اثر پخش کرد که مورد توجه موسیقی دوستان قرار گرفت و بازتاب های گوناگون و مثبتی نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

    پخش خبر آلبوم موسیقی «مثل مجسمه» از این نظر باعث تعجب است که صداوسیما، چهره و آثار خوانندگان پاپ را اغلب در برخی ایام خاص همچون اعیاد مذهبی و نوروز پخش می کند و در هیچ یک از بخش های مهم خبری خود نیز درباره رویدادهای موسیقی پاپ اطلاع رسانی نمی کند.

    «موسیقی ایرانیان» امیدوار است که این اطلاع رسانی بخش خبری شبکه سوم سیما، فتح بابی باشد که شبکه های مختلف سیما، برنامه ها و حتی بخش های خبری دیگر هم به «موسیقی» بپردازند، چرا که این مجموعه هنری بیشتر از هر زمان دیگری به رسانه تصویری نیازمند است.

    در ادامه می توانید ویدئوی پخش خبر انتشار آلبوم موسیقی «مثل مجسمه» را آنلاین ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=80095
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *