×
×

از اواسط تابستان سال جاری

  • کد نوشته: 79980
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • مهیار علیزاده آهنگساز جوان موسیقی کشور از اجرای یک پرفورمنس موسیقایی نمایشی با حضور صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها از اواسط تابستان سال جاری در تالار وحدت خبر داد. مهیار علیزاده در تشریح تازه‌ترین فعالیت های موسیقایی خود توضیح داد: از مدت‌ها پیش پروژه مشترکی به خوانندگی همایون شجریان و علیرضا قربانی را آغاز کردم که […]

    از اواسط تابستان سال جاری
  • ۱۷۴۷۱۴۶مهیار علیزاده آهنگساز جوان موسیقی کشور از اجرای یک پرفورمنس موسیقایی نمایشی با حضور صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها از اواسط تابستان سال جاری در تالار وحدت خبر داد.

    مهیار علیزاده در تشریح تازه‌ترین فعالیت های موسیقایی خود توضیح داد: از مدت‌ها پیش پروژه مشترکی به خوانندگی همایون شجریان و علیرضا قربانی را آغاز کردم که فعلا همچنان درگیر آن هستم. البته نمی توانم در مورد جزئیات این پروژه موسیقایی که فکر می کنم یکی از بهترین تجربه‌های من در عرصه آهنگسازی است اطلاعات بیشتری را بدهم چراکه هنوز زمان انتشار این آلبوم موسیقایی به صورت دقیق مشخص نیست که من بتوانم پیرامون آن توضیحات کامل تری را ارائه دهم.

    وی به اجرای یک پروژه موسیقایی نمایشی اشاره کرد و گفت: پروژه دیگری که چندی است مدیریت هنری آن را بر عهده گرفته ام یک پرفورمنس موسیقایی نمایشی است که با همکاری صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها در تالار وحدت اجرا می شود. این پروژه مجموعه ای از یک پرفورمنس موسیقایی نمایشی است که به خوانندگی چند هنرمند جوان در عرصه موسیقی و صدا و بازی صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها انجام خواهد گرفت. این در حالی است که روایت‌ها که مجموعه‌ای از داستان‌های عاشقانه را روایت می‌کنند به نوشته من و استفاده از اشعار شاعرانی چون هوشنگ ابتهاج، مولانا و اشعار یک شاعر جوان به نام علیرضا کلیایی برای مخاطبان ارائه خواهد شد.

    علیزاده توضیح داد: این مجموعه شامل یکسری قطعات با کلام و بی‌کلام است که مرداد‌ماه امسال در قالب یک پرفورمنس نمایشی موسیقایی در تالار وحدت اجرا خواهد شد. البته ما همزمان با تمرین این پروژه هم اکنون مشغول ضبط استودیو آن هستیم تا بتوانیم بعد از اجرای صحنه ای این اثر آن را در قالب یک آلبوم موسیقایی به مخاطبان ارائه دهیم.

    مدیر هنری پروژه «در شعله با تو رقصان» با اشاره به ویژگی‌های زبانی و هنری این اثر توضیح داد: همانطور که گفتم این پروژه مجموعه‌ای از داستان های عاشقانه ای است که از لحاظ زبانی می توان گفت که با هم فاصله دارند اما فضا به شکلی طراحی شده است که این فاصله زبانی نظم و نثر استفاده شده گویی در جایی به هم می رسند و مخاطب در یک روایتی نمایشی موسیقایی، با فضایی روبرو می شود که به لحاظ زبانی با هم تفاوت هایی دارند.

    این هنرمند درباره انتخاب صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها برای خوانش و اجرای این پروژه گفت: من پیش از این صدای صابر ابر را در چند پروژه شنیده بودم و می دانستم که او در خوانش چنین کارهایی صدای بسیار خوبی دارد در نتیجه به او پیشنهاد دادم تا در این پروژه همراه ما باشد. ضمن اینکه برای اجرای صحنه ای این اثر ما نیازمند یک نقش مقابل بودیم که پانته‌آ پناهی‌ها به عنوان یک بازیگر توانمند عرصه تئاتر و سینما بهترین انتخاب ما بود که خوشبختانه هم اکنون در کنار ما حضور دارد.

    علیزاده در پایان گفت: بعد از پایان مراحل تولید و ضبط آلبوم تمرین کنسرت را آغاز می کنیم که کارگردانی آن به عهده من و صابر ابر خواهد بود و اگر مشکلی در صدور مجوزها پیش نیاید مردادماه امسال این اثر را در تالار وحدت روی صحنه خواهیم برد.

    https://musiceiranian.ir/?p=79980
       
    برچسب ها مهیار علیزاده

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *