×
×

آلبوم «آواز سکوت» منتشر شد

  • کد نوشته: 79704
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱ام تیر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «آواز سکوت» به خوانندگی «اشکان کمانگری» از سوی مؤسسهء فرهنگی-هنری «ماهور» منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانی قرار گرفت. در ادامه می توانید تصنیف «شب» از این آلبوم را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +شعر و ملودی این اثر را امیر حسین سام خلق کرده و تنظیم قطعات با سینا جهان آبادی بوده است

    آلبوم «آواز سکوت» منتشر شد
  • اشکان کمانگری

    اشکان کمانگری

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: آلبوم موسیقی «آواز سکوت» به خوانندگی «اشکان کمانگری» از سوی مؤسسهء فرهنگی-هنری «ماهور» منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانی قرار گرفت.

    اشکان کمانگری خوانندهء موسیقی ایرانی با اعلام این خبر به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «این اثر در سال ۱۳۸۶ ضبط و پس از سالها به تازگی راهی بازار شده است، آلبوم «آواز سکوت» که چاپ و نشر آن از سوی مؤسسهء «ماهور» صورت گرفته، شامل ۶ تصنیف ارکسترال به همراه یک قطعهء دونوازی سه تار و پیانو می باشد. شعر و ملودی آن را امیر حسین سام خلق کرده و تنظیم قطعات با سینا جهان آبادی بوده است.»

    وی با اشاره به تأخیر ۷ ساله تا انتشار این آلبوم ادامه داد: «شاید این امر که اثری پس از ۷ سال منتشر می شود، آن شوقی را که در وجود هنرمند است تا کار تازه اش را در مدت زمان موجه و کوتاهی به مخاطب ارائه دهد، به همراه نداشته باشد اما خالی از لطف هم نیست، چراکه زحمات بسیاری برای به ثمر رسیدن این کارها کشیده شده و در زمان خود، روزها و هفته ها وقت صرف شده است.»

    این خواننده در پایان خاطر نشان کرد: «از قطعات این آلبوم می توان به قطعهء «شب» و تصنیف «می دانم که می آیی» اشاره کرد که تا به امروز مخاطب بیشتری داشته است. امیدوارم مخاطبان این تأخیر طولانی را بر ما ببخشند و زین پس تمام تلاش خود را مبذول کرده تا در انتشار آثارم، با این تأخیرها مواجه نشده و در زمان مناسبی آن ها را به سمعِ عزیزان برسانم.»

    شایان ذکر است اشکان کمانگری موسیقی را از سال ۱۳۷۴ با ساز سنتور آغاز کرده و در ادامه  از آنجایی که به آواز ایرانی علاقه داشت به  فراگیری آواز ایرانی روی آورد.وی تا کنون از محضر اساتیدی چون دکترحسین عمومی ،استاد علی اصغر شاهزیدی،جناب آقای مظفر شفیعی،جناب آقای حمیدرضا نوربخش و استاد محمدرضا شجریان  بهره برده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «آواز سکوت» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید تصنیف «شب» از این آلبوم را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود تصنیف «شب»

    آنلاین بشنوید:

    آلبوم موسیقی آواز سکوت

    آلبوم موسیقی آواز سکوت

    https://musiceiranian.ir/?p=79704
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *