×
×

تازه ترین اثر «عیسی غفاری» راهی بازار شد

  • کد نوشته: 79530
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۳۰ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۶ دیدگاه
  • آلبوم «در آتش مشتاقی» به آهنگسازی «عیسی غفاری» و خوانندگی «وحید تاج» از سوی مؤسسهء انتشاراتی «آوای باربد» روانهء بازار موسیقی شد.
    +کاور و جزئیات کامل این اثر

    تازه ترین اثر «عیسی غفاری» راهی بازار شد
  • آلبوم در آتش مشتاقی

    آلبوم در آتش مشتاقی

    موسیقی ایرانیان: آلبوم «در آتش مشتاقی» به آهنگسازی «عیسی غفاری» و خوانندگی «وحید تاج» از سوی مؤسسهء انتشاراتی «آوای باربد» روانهء بازار موسیقی شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» این آلبوم به خوانندگی وحید تاج، آهنگسازی عیسی غفاری و با اجرای گروه موسیقی «وابات» در مایهء بیات ترک به بازار موسیقی عرضه شده است.

    قطعات این مجموعه عبارتند از «مقدمه» (بر اساس گوشه مهدی ضرابی ) به همراه آواز بر روی شعر حافظ، «چهار مضراب بیات ترک»، تصنیف  «می ده گزافه ساقیا» بر روی شعر مولانا، «ساز و آواز شکسته»، «ضربی لنگ بیات ترک»، «کمانچه تنها» و تصنیف «ای خواجه ! که را مانم؟» بر روی شعر مولانا که توسط اعضای گروه موسیقی «وابات»، میر سعید حسینی پناه (سنتور)،علیرضا دریایی (کمانچه)، علی اکبر داداش زاده (رباب)،بابک میرزایی (عود)، سهیل رزاقی (تنبک)، ارشاد واعظ تهرانی (دف)، سینا رزاقی (سنتور در ضربی لنگ) وعیسی غفاری (سرپرست، آهنگساز، تار) نواخته شده و با آواز وحید تاج به اجرا در آمده است.

    صدا برداری این مجموعه بر عهدهء مهدی اردستانی و حمید عسگری در  استودیو پژواک – اجرا به صورت هم زمان- بوده و میکس و مسترینگ آن نیز در استودیو پارس و توسط حسن عسگری و حمید عسگری انجام پذیرفته است.

    شایان ذکر است که ضبط این آلبوم به خوانندگی وحید تاج، در تابستان ۹۱ و انتشار آن در خرداد ماه سال جاری از سوی مؤسسهء «آوای باربد» صورت گرفت.

    در ادامه می توانید دموی قطعات آلبوم «در آتش مشتاقی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    + دموی قطعات آلبوم «در آتش مشتاقی» و خرید دیجیتالی و دانلود قانونی اثر

    کاورهای آلبوم:

    https://musiceiranian.ir/?p=79530
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *