×
×

محمدرضا جعفری بهنام: در ۲۶ روز گذشته کسی از دست اندرکاران موسیقی کشور به عیادتم نیامده

  • کد نوشته: 78756
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۱ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • محمدرضا جعفری بهنام صدابردار پیشکسوت موسیقى کشورمان که از ۲۸ اردیبهشت به دلیل بیماری قلبی بستری است از بی توجهی دست اندرکاران گلایه کرد. محمدرضا جعفری بهنام در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، ضمن بیان این مطلب گفت: من عمرم را در زمینه صدابرداری موسیقی گذاشتم اما در این روزگار بیماری هیچ […]

    محمدرضا جعفری بهنام: در ۲۶ روز گذشته کسی از دست اندرکاران موسیقی کشور به عیادتم نیامده
  • -بهنام۴۷۰۱محمدرضا جعفری بهنام صدابردار پیشکسوت موسیقى کشورمان که از ۲۸ اردیبهشت به دلیل بیماری قلبی بستری است از بی توجهی دست اندرکاران گلایه کرد.

    محمدرضا جعفری بهنام در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، ضمن بیان این مطلب گفت: من عمرم را در زمینه صدابرداری موسیقی گذاشتم اما در این روزگار بیماری هیچ یک از دست اندرکاران موسیقی و نهاد صنفی حتی یک تلفن هم به من نزده اند.

    این صدابردار پیشکسوت حوزه موسیقی در ادامه افزود: با وجود مشکلات بسیاری که برای تامین هزینه های درمانم دارم اما انتظار حمایت مالی هم دیگر از این دوستان ندارم؛ ولی حداقل انتظار حمایت معنوی از این دوستان را داشتم که متاسفانه آن را هم دریغ کردند.

    محمدرضا جعفرى بهنام صدابرداران پیشکسوت حوزه موسیقی از ۲۸ اردیبهشت به علت بیمارى قلبى در بخش سی سی یو بیمارستان شهید دکتر لواسانى سرخه حصار بسترى شد تا تحت مداوا قرار گیرد.

    روز سه شنبه ۵ خرداد این صدابردار پیشکسوت به بخش عمومی بیمارستان شهید لواسانی منتقل شد اما دوباره به دلیل وخامت وضعیت قلبی اش به سی سی یو منتقل شد و همچنان در این بخش تحت مراقبت قرار دارد.

    محمدرضا جعفری بهنام پیش از این در بیست و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر و دومین جشنواره موسیقی مقاومت به پاس خدماتش در عرصه صدابرداری مورد تقدیر قرار گرفته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=78756
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *