×
×

برای دومین بار طی سال جاری

  • کد نوشته: 78731
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • کنسرت «وحید تاج» خواننده موسیقی ایرانی و گروه «پایور» برای بار دوم در شهر رشت لغو گردید.
    +پیش از این، کنسرت اردیبهشت ماه «وحید تاج» در این شهر به دلایل نامعلومی لغو شده بود

    برای دومین بار طی سال جاری
  • وحید تاج

    وحید تاج

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: کنسرت «وحید تاج» خوانندهء موسیقی ایرانی و گروه «پایور» برای بار دوم در شهر رشت لغو گردید.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، کنسرت موسیقی سنتی گروه «پایور» به خوانندگی وحید تاج، که از یک مرحلهء لغو! در اردیبهشت ماه سال جاری عبور کرده بود، این بار نیز برای بار دوم لغو گردید.

    این کنسرت به سرپرستی سعید ثابت، چندی پیش در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اردی بهشت ماه سال جاری به دلایل نامعلومی لغو و به تاریخ ۲۱ خرداد ماه موکول شد لیکن این بار نیز ظاهراٌ به دلیل فوت آیت الله محمد علی امینیان نمایندهء مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، از برگزاری آن ممانعت به عمل آمد.

    شایان ذکر است که سعید ثابت (آهنگساز، سرپرست و نوازندهء سنتور)، محمد اسماعیلی (تنبک)، محمد مقدسی (کمانچه)، زمان خیری (نی)، بهنوش بهنام نیا (کمانچه)، بهنام واهدانی (تار)، بنفشه بختیاری (سنتور باس)، سمانه باروتی (قیچک)، فرهاد احمدی (بم تار) به عنوان نوازندگان گروه «پایور» قرار بوده آواز وحید تاج را در این کنسرت همراهی کنند.

    آیت‌الله محمدعلی امینیان نمایندهء مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعهء این شهر ، به دلیل کهولت سن و بیماری، دار فانی را وداع گفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=78731
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *