×
×

در آستانه برگزاری کنسرت ارکستر موسیقی ملی

  • کد نوشته: 78686
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • خواننده موسیقی ایرانی در آستانه برگزاری کنسرت ارکستر موسیقی ملی هر سه اجرای خود را به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم کرد. محمد معتمدی ضمن اعلام این خبر افزود: بعد از اینکه ماجرای پیدا شدن پیکرهای پاک ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای ۴ منتشر شد تا به امروز تحت تاثیر این ماجرا قرار دارم و تمایل داشتم […]

    در آستانه برگزاری کنسرت ارکستر موسیقی ملی
  • محمد معتمدی

    محمد معتمدی

    خواننده موسیقی ایرانی در آستانه برگزاری کنسرت ارکستر موسیقی ملی هر سه اجرای خود را به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم کرد.

    محمد معتمدی ضمن اعلام این خبر افزود: بعد از اینکه ماجرای پیدا شدن پیکرهای پاک ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای ۴ منتشر شد تا به امروز تحت تاثیر این ماجرا قرار دارم و تمایل داشتم هر طور شده ادای دینی به شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس داشته باشم زیرا منزلت و جایگاه این ایثار و دفاع از میهن تا زمانی که در دنیا هستم برایم فراموش شدنی نیست.

    وی ادامه داد: همواره به شهیدان ارادت ویژه ای داشته و دارم و تصور می کنم ما هر کاری برای این عزیزان انجام دهیم، کم است و تا ابد به این عزیزان مدیون هستیم. یاد این عزیزان همواره در ذهن و قلب ما جاری و ساری خواهد بود و هر کاری که در این زمینه بکنیم در مقابل ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس چیزی به حساب نمی آید. من وظیفه خود می دانم که در مراسم تشییع پیکرهای پاک این شهیدان حضور داشته باشم.

    معتمدی بیان کرد: ارکستر موسیقی ملی ایران طی روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ خرداد در تالار وحدت به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی و خوانندگی مشترک سالار عقیلی و بنده برنامه ای را برگزار خواهد کرد که من با توجه به موضوع ۱۷۵ شهید غواص، اجراهای خودم را به این بزرگواران تقدیم می کنم.

    این خواننده موسیقی ایرانی گفت: در این کنسرت که بعد از هفت سال میزبان علاقه مندان موسیقی ایران خواهد بود غیر از اجرای قطعات جداگانه توسط من و آقای عقیلی، قطعه مشترک «ای ایران» نیز برای تماشاگران خوانده خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=78686
       
    برچسب ها محمد معتمدی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *