×
×

مراسم رونمایی این اثر تصویری ۲۲ خرداد برگزار می شود

  • کد نوشته: 78523
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۹ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم تصویری «سرو خرامان» به آهنگسازی سامان صادقیان و آواز مجتبی عسگری، منتشر شد. این در حالی ست که مراسم رونمایی این اثر در هفتهء آخر از خرداد ماه سال جاری، در «حمام دردشت» شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
    +ارائهء این اثر با ۳۰۰۰ نسخه میسر گردیده است

    مراسم رونمایی این اثر تصویری ۲۲ خرداد برگزار می شود
  • گروه موسیقی خزان

    گروه موسیقی خزان

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: آلبوم تصویری «سرو خرامان» به آهنگسازی سامان صادقیان و آواز مجتبی عسگری، منتشر شد. این در حالی ست که مراسم رونمایی این اثر در هفتهء آخر از خرداد ماه سال جاری، در «حمام دردشت» شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

    سامان صادقیان نوازندهء تار، آهنگساز و مجتبی عسگری خوانندهء نام آشنای این اثر در خصوص جزئیات و مراحل آماده سازی آن تا زمان انتشار، گفتگویی با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» داشته اند.

    مجتبی عسگری در این گپ و گفت کوتاه عنوان کرد: «این اثر کاری از گروه «خزان» به سرپرستی و آهنگسازی سامان صادقیان است که شهریور ماه ۱۳۹۱ در قالب کنسرتی در هنرسرای خورشید اصفهان به اجرا در آمده است.»

    وی افزود: «قطعات انتخابی برای این مجموعه شامل چهار تصنیف با عناوین «ترانه» از هوشنگ ابتهاج، «تو خود دانی» از مولانا، «جان جهان» از هوشنگ ابتهاج و «سرو خرامان» از حافظ بوده که نام اثر نیز به همین عنوان می باشد. همچنین قطعه ای ضربی با عنوان «پرند» و ساز و آوازی با شعر ارغوان از هوشنگ ابتهاج دیگر بخش های این مجموعه را تشکیل می دهد. فضای موسیقایی اثر نیز در دستگاه های ابوعطا، شور و شوشتری به اجرا در آمده است.»

    عسگری خاطر نشان کرد: «با حمایت شهرداری اصفهان و مهندس محمد ایزد خواستی که تا مراحل نهایی تولید این اثر در کنار مجموعه بوده و صمیمانه همیاری کرده اند و همچنین با همت مؤسسهء «نوای مهر» به مدیریت کیوان عسکری در اخذ مجوز و مؤسسهء «آوای نوین» به مدیریت آقای نوید پور در پروسهء پخش، ارائهء این اثر با ۳۰۰۰ نسخه میسر گردیده است که جا دارد از تمامی این دوستان همراه صمیمانه قدردانی کنیم.»

    سامان صادقیان نیز به زعم خود در گفتگویی که انجام شد ابراز کرد: «کنسرتی که در تابستان ۱۳۹۱ برگزار شد خوشبختانه با تصویر برداری حرفه ای و فوق العاده ای با کیفیت فول اچ-دی در اختیار ما قرار داده شد. تنها در بخش صدا بنده مجدداٌ پالایش های صوتی انجام داده و در استودیو به ضبط مجدد رسید.»

    این نوازنده و آهنگساز که نوازندگی تار این مجموعه را نیز بر عهده داشته است در معرفی دیگر نوازندگان گروه «خران» در این اثر تصویری افزود: «صفا صمصام شریعت (عود)، روح الله الله دادی (نی)، پویان جمشیدی (دف) و محمد جمشیدی (تنبک) دوستان هنرمند در این کنسرت بوده که آواز مجتبی عسگری را همراهی کرده اند.»

    شایان ذکر است که آلبوم تصویری «سرو خرامان» از سوی مؤسسهء «آوای نوین» پخش شده و مراسم رونمایی آن در ساعت ۱۸ روز جمعه، ۲۲ خرداد ماه سال جاری در حمام دردشت اصفهان انجام می پذیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=78523
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *