×
×

اولین بار در نقشی به غیر از یک خواننده!

  • کد نوشته: 78478
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • رضا یزدانی که پیش از این در فیلم هایی چون «حکم» و «رئیس» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» به غیر از خواندن تیتراژ تجربه کوتاه تصویری داشته، قرار است در فیلم «معکوس» ساخته پولاد کیمیایی جلوی دوربین برود.
    +به نظر می‌رسد این فیلم تجربه متفاوتی در ژانر اکشن در سینمای ایران باشد

    اولین بار در نقشی به غیر از یک خواننده!
  • رضا یزدانی

    رضا یزدانی

    رضا یزدانی که پیش از این در فیلم هایی چون «حکم» و «رئیس» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» به غیر از خواندن تیتراژ تجربه کوتاه تصویری داشته، قرار است در فیلم «معکوس» ساخته پولاد کیمیایی جلوی دوربین برود.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان» و به نقل از بانی فیلم، رضا یزدانی البته به غیر از این دو فیلم در «بوی گندم» با پولاد کیمیایی هم بازی بوده است. او البته در اپیزود «تهران سیم آخر» مهدی کرم پور نیز حضور داشته. اما نکته جالب اینجاست که برخلاف تمام تجربیات تصویری این بازیگر، رضا یزدانی برای اولین بار در فیلم «معکوس» قرار است نقشی به غیر از یک خواننده را ایفا کند.

    او به تازگی برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرده و دست اندرکاران «معکوس» مشغول مذاکره برای انتخاب بازیگر زن فیلم هستند. ظاهراً قرار است نقش اصلی زن فیلم نیز از میان چهره های شناخته شده سینما انتخاب شود.

    این فیلم بخش اعظم آن جاده ای است و در جاده های اطراف تهران جلوی دوربین می‌رود.

    شایان ذکر است که این اولین فیلم بلند سینمایی پولاد کیمیایی در مقام کارگردان است و به نظر می‌رسد تجربه متفاوتی در ژانر اکشن در سینمای ایران باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=78478
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *