×
×

«گیل و آمارد» به وحدت می‌آید

  • کد نوشته: 78232
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • ناصر وحدتی پیشکسوت موسیقی نواحی منطقه گیلان با اعلام تاریخ برگزاری تازه ترین کنسرت گروه «گیل و آمارد» از عملکرد برخی از رسانه ها و مدیران هنری در قبال پیشکسوتان انتقاد کرد. ناصر وحدتی با تشریح تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته روزهای نهم و دهم مرداد […]

    «گیل و آمارد» به وحدت می‌آید
  • ناصر وحدتی پیشکسوت موسیقی نواحی منطقه گیلان با اعلام تاریخ برگزاری تازه ترین کنسرت گروه «گیل و آمارد» از عملکرد برخی از رسانه ها و مدیران هنری در قبال پیشکسوتان انتقاد کرد.

    ناصر وحدتی با تشریح تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته روزهای نهم و دهم مرداد ماه امسال کنسرت گروه «گیل و آمارد» به سرپرستی و خوانندگی بنده در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی نواحی منطقه گیلان خواهد بود.

    وی ادامه داد: آنچه گروه «گیل و آمارد» به آن تاکید زیادی داشته و دارد اجرای غیر تکراری در کنسرت هایش است که با توجه به فعالیت‌های این چند ساله اخیر بعید می دانم که کنسرت تکراری برگزار کرده باشیم. در این برنامه هم نهایت تلاش خود را انجام داده ایم که قطعاتی را برای تماشاگران ارائه کنیم که نسبت به اجراهای قبلی مان کاملا قطعات متفاوت و جدیدی هستند.

    این خواننده پیشکسوت موسیقی گیلانی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به کم توجهی برخی از مسوولان و رسانه نسبت به انعکاس اخبار مربوط به فعالیت هنرمندان پیشکسوت تصریح کرد: خوشبختانه طی روزهای اخیر شنیدم که یکی از خوانندگان تازه از فرنگ برگشته قرار است کنسرتی را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار کند که به طور طبیعی برگزاری کنسرت این خواننده که موسیقی خود را از منطقه گیلان آغاز کرده من را هم خوشحال کرد اما موضوع ناراحت کننده ماجرا وقتی بود که در برخی از روزنامه دیدم آنچنان برای این خواننده تبلیغ کرده بودند که گویی در آسمان ها زندگی می کند و دیگران تقریبا هیچ هستند و جالب اینکه همین رسانه ها وقتی متوجه می شوند که ما قرار است کنسرتی را برگزار کنیم کمترین توجه را به نسل پیشکوست موسیقی ایران نمی کنند و این برخورد دوگانه واقعا دل را به درد می آورد.

    ناصر وحدتی

    وحدتی با انتقاد از رویه رسانه‌ها در پوشش اخبار حوزه موسیقی بیان کرد: شاید خیلی ها فکر کنند این گلایه ها نشات گرفته از حسادت است ولی به هیچ عنوان چنین فضایی وجود ندارد و من از این موضوع ناراحت می شوم چرا رسانه ها وقتی می بینند پیشکسوتان موسیقی نواحی در همه جای ایران نهایت تلاش خود را را انجام می دهند که به بهترین و مخاطب پسندترین شکل ممکن برنامه ای را تقدیم مخاطبان کنند کمتر خبرنگار و رسانه ای از آنها کسب خبر می کند اما وقتی یک خواننده از فرنگ برگشته مجوز کنسرت خود را دریافت می کند انقدر به خبرهایش توجه می‌کنند. من معتقدم هر هنرمندی جایگاه خود را دارد که باید به آن احترام گذاشت اما این گلایه هم وجود دارد چرا وقتی فلان پیشکسوت موسیقی در فلان تالار کنسرتی می دهد از این واژه های آسمانی استفاده نمی کنند.

    سرپرست گروه «گیل و آمارد» گیلان در پایان تاکید کرد: خوشبختانه اغلب کنسرت هایی که تاکنون برگزار کرده ام از میزان خوب استقبال تماشاگر برخوردار است و اتفاقا آنهایی هم که باید من را بشناسند خوب من و کارهایم را می شناسند بنابراین نیازی به جو رسانه ای ندارم اما این موضوع برایم ناراحت کننده است که برخی رسانه‌ها سالی به دوازده ماه هم سراغی از هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی نواحی که نوای ساز و آواز آنها پله ای برای نزدیکی به خداوند است، نمی گیرند. البته من می خواستم این موضوع را به مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم بگویم که متاسفانه با مراجعه چند باره ای که به دفتر او داشتم موفق به دیدارش نشدم.

    https://musiceiranian.ir/?p=78232
       
    برچسب ها ناصر وحدتی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *