×
×

به خوانندگی «علیرضا کوهستانی»

  • کد نوشته: 78013
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «صدام کن» به خوانندگی «علیرضا کوهستانی» توسط موسسه شکوه موسیقی ایرانیان با مدیریت اجرائی نسیم محمدی با دریافت همه مجوز‌های لازمه به زودی منتشر می‌شود.
    +دانلود دموی این آلبوم

    به خوانندگی «علیرضا کوهستانی»
  • آلبوم موسیقی «صدام کن»

    آلبوم موسیقی «صدام کن»

    آلبوم موسیقی «صدام کن» به خوانندگی «علیرضا کوهستانی» توسط موسسه شکوه موسیقی ایرانیان با مدیریت اجرائی نسیم محمدی با دریافت همه مجوز‌های لازمه به زودی منتشر می‌شود.

    به گزارش روابط عمومی این اثر، نوید رحیمی آهنگساز و تهیه کننده این آلبوم، دانش موسیقی را نزد اساتیدی چون مرحوم استاد همایون جمالی برای ساز گیتار و استاد زمانی برای ساز پیانو فرا گرفته است.

    وی در سال ٨٢ به عنوان رئیس کانون هنر شهر بم انتخاب و شروع به احیاء انجمن‌های هنری نمود و از سال ٨٢ به بعد در رشته آهنگسازی فعالیت کرد، که به دلیل حادثه زلزله بم موفق به انتشار البوم نشدند.

    قطعات ساخته شده در آلبوم صدام کن تحت تاثیر فضای موسیقایی خاص بوده که در واقع بیانگر تفکری سازنده در موسیقی کشور میباشد که همه مخاطبین جامعه رو در بر میگیرد. وعمدتا ژانری اگوستیک دارد که تنظیم کننده نقش بسیار مهمی در اجرای تفکر آهنگساز داشته است. حناب نوید رحیمی و استاد بخشی دراین مورد باهم همنظر بودند و در همین راستا همه عوامل همسو بودند. از جمله ترانه سرایان محترم آقایان حامد عسکری و سید علی اکرمیان ومخصوصا استاد ارزنده موسیقی آقای امیرحسین بخشی که از آثار ارزشمندی در کشور برخوردارمیباشد و….. قصد داریم فضای موسیقی جدیدی در کشور ایجاد کنیم. در این خصوص جناب آقای نوید رحیمی واستاد بخشی و جناب آقای علیرضا کوهستانی عزیز که نقشش در ایجاد آلبوم (صدام کن) زیاد بوده است به توافقی روشن رسیده اند…. انشاالله این رویه رو ادامه خواهیم داد تا فصل جدید در ارایه آثار فاخر و ماندگار با کمک همه دوستان آغاز کنیم.

    شایان ذکر است که امیر حسین بخشی کار تنظیم قطعات این آلبوم را برعهده داشته اند.

    دموی صوتی این آلبوم را در ادامه آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=78013
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *