×
×

به مناسبت انتشار کتاب بابا طاهر

  • کد نوشته: 77646
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۸ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • همزمان با رونمایی از کتاب «باباطاهر» شهرام ناظری قطعاتی از اشعار این شاعر را اجرا می‌کند. «شب باباطاهر» به مناسبت انتشار کتاب بابا طاهر تالیف دکتر نصرالله پورجوادی برگزار می‌شود. در این مراسم دکتر پرویز اذکایی درباره زندگی و آثار بابا طاهر، دکتر پورجوادی درباره بابا طاهر در تصوف و عرفان ایرانی، دکتر محمد سوری […]

    به مناسبت انتشار کتاب بابا طاهر
  • ۱۴۳۲۸۸۸۱۸۸۹۷۴_۵۴۸همزمان با رونمایی از کتاب «باباطاهر» شهرام ناظری قطعاتی از اشعار این شاعر را اجرا می‌کند.

    «شب باباطاهر» به مناسبت انتشار کتاب بابا طاهر تالیف دکتر نصرالله پورجوادی برگزار می‌شود.

    در این مراسم دکتر پرویز اذکایی درباره زندگی و آثار بابا طاهر، دکتر پورجوادی درباره بابا طاهر در تصوف و عرفان ایرانی، دکتر محمد سوری درباره شاگردان بابا طاهر سخن می‌گویند.

    همچنین منوچهر انور نیز گزیده‌ای از دوبیتی‌های بابا طاهر را می‌خواند و سپس مراسم رونمایی از کتاب انجام می‌شود و همچنین شهرام ناظری قطعاتی از سروده‌های بابا طاهر را اجرا خواهد کرد.

    این برنامه روز شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷ در کانون زبان فارسی واقع درخیابان ولیعصر سه راه زعفرانیه خیابان عارف نسب شماره ۱۲ برپا می‌شود.

    چهره نیمه افسانه‌ای باباطاهر در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد. دو بیتی‌های عاشقانه‌ای که به وی نسبت داده‌اند از وی عاشقی دل سوخته و دردمند ساخته است.

    بابا طاهر در همدان از دنیا رفت و در همان جا به خاک سپرده شد و عین القضات برای زیارت و کسب فیض بر سر تربت وی می‌رفته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=77646
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *