×
×

چارتاری ها به اهواز می‌‌روند

  • کد نوشته: 77509
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «چارتار» دو روز در اهواز کنسرت می‌دهد و همچنین در تدارک جدیدترین آلبومش نیز هست که هنوز نام این اثر مشخص نشده است. محمدحسین مقدس تفرشی تهیه کننده و مدیر برنامه های گروه موسیقی «چارتار» در تشریح تازه ترین فعالیت‌های این گروه موسیقایی گفت: بعد از ایام نوروز ۹۴ برنامه ریزی هایی را […]

    چارتاری ها به اهواز می‌‌روند
  • ۱۶۷۷۲۴۱گروه موسیقی «چارتار» دو روز در اهواز کنسرت می‌دهد و همچنین در تدارک جدیدترین آلبومش نیز هست که هنوز نام این اثر مشخص نشده است.

    محمدحسین مقدس تفرشی تهیه کننده و مدیر برنامه های گروه موسیقی «چارتار» در تشریح تازه ترین فعالیت‌های این گروه موسیقایی گفت: بعد از ایام نوروز ۹۴ برنامه ریزی هایی را انجام دادیم که تور کنسرت های شهرستان را داشته باشیم که خوشبختانه تا به امروز موفق به برگزاری چند کنسرت در شهرهایی چون کرج، شیراز، چالوس شدیم ضمن اینکه هفتم و هشتم خرداد ماه نیز تازه ترین کنسرت شهرستان خود را در سینما هلال شهر اهواز برگزار خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: برگزاری تور کنسرت های شهرستان گروه «چارتار» تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. البته با توجه به اینکه مراحل کسب مجوز کنسرت در شهرستان ها در حال انجام است نمی توانم اکنون اسامی شهرها را بگویم چرا که این احتمال وجود دارد که در مکان یاد شده تغییراتی ایجاد شود.

    این تهیه کننده که چند روز پیش کنسرت ارکستر سمفونیک البرز به رهبری سهراب کاشف را در برج میلاد با حضور وزیر امور خارجه کشورمان برگزار کرده بود درباره زمان انتشار آلبوم جدید گروه «چارتار» نیز گفت: تمامی کارهای مربوط به تولید آلبوم تازه گروه انجام گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید پیش بینی ما این است که اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه دومین آلبوم رسمی گروه نیز تقدیم مخاطبان شود. قطعا بعد از رونمایی از آلبوم جدید گروه برنامه ریزی های ما برای برگزاری کنسرت های جدید در تهران و شهرستان‌ها آغاز می شود.

    گروه موسیقی «چارتار» فعالیت خود را از ۳ سال پیش با انتشار تک‌آهنگ‌هایی در فضای مجازی آغاز کرد. اشعار و ترانه‌ها و همچنین لحن و صدای خواننده که برگرفته از ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی است از یک سو و همچنین ملودی‌ها و تنظیم‌های مدرن از سوی دیگر، فضای متفاوتی را در موسیقی این گروه به وجود آورد.

    تازه ترین آلبوم این گروه موسیقایی با عنوان «باران تویی» به تهیه کنندگی سید محمد حسین مقدس تفرشی چندی پیش وارد بازار موسیقی شد.

    آرش فتحی آهنگساز، احسان حائری ترانه‌سرا، آیین احمدی‌فر تنظیم‌کننده و آرمان گرشاسبی به عنوان خواننده، گروه «چارتار» را تشکیل می‌دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=77509
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *