×
×

کنسرت خیریه سامان علیپور در الیگودرز برگزار شد

  • کد نوشته: 77404
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱۳ دیدگاه
  • کنسرت خیریه گروه «آوای پارسیان» با عنوان «آبشار مهربانی» در آخرین روز از اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در شهرستان الیگودرز به روی صحنه رفت.
    +در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (مهران زندی) از این کنسرت را دنبال کنید

    کنسرت خیریه سامان علیپور در الیگودرز برگزار شد
  • کنسرت خیریه آوای پارسیان

    کنسرت خیریه آوای پارسیان

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت خیریه گروه «آوای پارسیان» با عنوان «آبشار مهربانی» در آخرین روز از اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در شهرستان الیگودرز به روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت به سرپرستی و خوانندگی «سامان علی پور»، ۳۱ اردیبهشت ماه در یک سانس و در سالن «کمال» مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ شهرستان الیگودرز بر گزار شد. اجرای این کنسرت در حمایت از موسسه خیریه «رعد» و با عنوان آبشار مهربانی برگزار شد.

    مسولین شهرستانی- استانی و نمایندگان مجلس از جمله میهمانان این کنسرت بوده و قطعاتی از موسیقی لرستان به اجرا در آمد که این مجموعه مورد استقبال پر شور مخاطبان الیگودرزی قرار گرفت. سامان علی پور ضمن اجرای این کنسرت خیریه، قول اجرای برنامه های دیگری در آینده را به مردم الیگودرز داد.

    شایان ذکر است «آوای پارسیان» پس از ۳ سال به مدیریت برنامه «پروین سرلک» در الیگودرز به روی صحنه رفت و با تشویق پر شور الیگودرزی ها مواجه شد. هفته گذشته نیز این گروه کنسرتی در حمایت از «گلونی» در تهران، سالن نیاوران داشت که با استقبال بی سابقه پایتخت نشینان همراه بود. گروه آوای پارسیان سالهاست در کنار برنامه روتین خود دست به برگزاری کنسرت های خیریه نیز میزند.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (مهران زندی) از این کنسرت را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=77404
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *