×
×

منوی متنوع و جذاب برای کنسرت دوستان!

  • کد نوشته: 77340
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logo با آغاز آخرین ماه بهار ۱۳۹۴و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، هنرمندان موسیقی کشور در تدارک برگزاری اجراهای زنده و کنسرت‌های خود هستند تا قبل از فرارسیدن یک ماه تعطیلی، دوباره دست‌به‌کار شوند و اجرا‌های خاطره‌انگیزی برای هواداران خود داشته باشند. این چند وقت مانده به ماه مبارک رمضان هم فرصت خوبی برای گروه های موسیقی است که آخرین کنسرت هایشان را برگزار کنند. البته طبق معمول تنور کنسرت های پاپ داغ تر از بقیه است، کنسرت هایی که هم سالن های بزرگتر در اختیارشان است و هم این توانایی را دارند که اقشار مختلف مردم را به سالن های موسیقی بکشانند.
    با این اوصاف، در ادامه نگاهی انداخته‌ایم به برنامه اجراهای زنده چهره‌های مطرح موسیقی کشور و در این گزارش برنامه کامل کنسرت‌های مشخص شده تا امروز را همراه با اطلاعات تکمیلی، خواهید خواند.
    +برنامه کنسرت های بهاری هنرمندانی همچون حسام الدین سراج، محمد علیزاده، گروه موسیقی سون، بنیامین بهادری، سیروان و زانیار خسروی، فریدون آسرایی، محسن یگانه، فرزاد فرزین، بهنام صفوی، سیروان و زانیار خسروی با جزئیات

    منوی متنوع و جذاب برای کنسرت دوستان!
  • برنامه کنسرت های ایران

    برنامه کنسرت های ایران

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: با آغاز آخرین ماه بهار ۱۳۹۴و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، هنرمندان موسیقی کشور در تدارک برگزاری اجراهای زنده و کنسرت‌های خود هستند تا قبل از فرارسیدن یک ماه تعطیلی، دوباره دست‌به‌کار شوند و اجرا‌های خاطره‌انگیزی برای هواداران خود داشته باشند. این چند وقت مانده به ماه مبارک رمضان هم فرصت خوبی برای گروه های موسیقی است که آخرین کنسرت هایشان را برگزار کنند. البته طبق معمول تنور کنسرت های پاپ داغ تر از بقیه است، کنسرت هایی که هم سالن های بزرگتر در اختیارشان است و هم این توانایی را دارند که اقشار مختلف مردم را به سالن های موسیقی بکشانند.

    با این اوصاف، در ادامه نگاهی انداخته‌ایم به برنامه اجراهای زنده چهره‌های مطرح موسیقی کشور و در این گزارش برنامه کامل کنسرت‌های مشخص شده تا امروز را همراه با اطلاعات تکمیلی، خواهید خواند.

    محمد علیزاده

    کنسرت محمد علیزاده ۵ و ۶ خردادماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد، قیمت بلیت‌های این اجرا از ۴۵ تا ۱۱۰ هزار تومان است. همچنین این خواننده پاپ در روز هفتم خردادماه با اجرای گلچینی از آثارش در شهر محلات به روی صحنه خواهد رفت.

    شایان ذکر است که دهم خرداد شهر ایلام و ۲۲ و ۲۳ خرداد (ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰) تالار انتظار کرمانشاه میزبان علیزاده و دوستدارانش خواهند بود.

    گروه موسیقی سون

    گروه موسیقی سون طی تاریخ های ۷ و ۸ خردادماه در تالار وزارت کشور میزبان دوستدارانشان هستند که شب اول در یک سانس و شب دوم در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد. قیمت بلیت‌های این کنسرت ۳۵ تا ۱۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

    بنیامین بهادری

    «بنیامین بهادری» طی تاریخ های ۱۱ و ۱۲ خردادماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت دارد. او که چندی پیش تور کنسرتی را در خارج از کشور برگزار کرد، حالا دوباره در تهران با مخاطبانش دیدار خواهد کرد. قیمت بلیت‌های این کنسرت ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان است.

    سیروان خسروی

    سیروان خسروی طی تاریخ ۱۶ خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه تهران به دیدار هوادارانش می رود که این کنسرت هم در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ برگزار خواهد شد. قیمت بلیت‌های این کنسرت ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان است.

    محسن یگانه

    محسن یگانه که به تازگی آلبوم نگاه من را روانه بازار کرده، ۲۳ خرداد در سالن میلاد نمایشگاه دو سانس ۱۸:۳۰ و۲۲ به روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت‌های اجرایش ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان است.

    فریدون آسرایی

    فریدون آسرایی طی تاریخ ۲۱ خردادماه با اجرای آلبوم جدیدش «عشق یعنی» در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ برگزار می شود و بهای بلیت آن ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان است. گفتنیست که هشتم خرداد ماه نیز این خواننده برای اولین بار در استان گیلان و شهر رشت به اجرای برنامه می پردازد. دهم خرداد ماه هم کرمان میزبان فریدون آسرایی است.

    محمد اصفهانی

    محمد اصفهانی خواننده قدیمی موسیقی پاپ کشورمان که به تازگی تور کنسرت های خود را آغاز کرده، ۲۱ خرداد ماه سال جاری در شهر کرج به روی صحنه می رود.

    بهنام صفوی

    بهنام صفوی که این روزها مشغول کار روی چهارمین آلبوم خود نیز هست،۲۷ خرداد ماه سال جاری در تالار وزارت کشور به دیدار هوادارانش خواهد رفت. این خواننده برای نخستین بار کنسرت خود را به همت موسسه «اکسیر نوین» برگزار خواهد کرد.

    شهاب رمضان

    ۱۹ خردادماه نیز سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان شهاب رمضان است. او در این کنسرت قطعات جدیدی را طی یک سانس (۲۱:۳۰) اجرا خواهد کرد. قیمت بلیت‌های این اجرا ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

    امید حاجیلی

    امید حاجیلی طی تاریخ ۲۲ خردادماه و در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرای کنسرت می پردازد که  قیمت بلیت‌های این اجرا ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

    سعید شهروز

    سعید شهروز خواننده موسیقی پاپ که مدتهاست به روی صحنه نرفته است، اول مرداد ماه سال جاری به اجرای کنسرت خواهد پرداخت، وی در این اجرا قطعات جدیدی را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.

    فرزاد فرزین

    فرزاد فرزین که سابقه برگزاری کنسرت های مختلف و متنوعی در سراسر کشور دارد، ۲۱ و ۲۲ خرداد(ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰) در سالن سینما سپهر شهر ساری به دیدار دوستدارانش خواهد رفت.

    سالار عقیلی

    کنسرت سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی کشور پنجم خرداد‌ماه در لاهیجان برگزار می‌شود.

    برگزاری کنسرت عقیلی با مجوز وزارت ارشاد و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اجرای گروه «راز و نیاز» و آهنگ‌های آلبوم وطنم برگزار می‌شود.

    کنسرت عقیلی برای نخستین‌بار در لاهیجان برگزار می‌شود.

    گروه اورانوس

    گروه «اورانوس» به سرپرستی و آهنگسازی «آیدین علیانسب» در تالار رودکی شهر تهران به روی صحنه می‌رود.

    این کنسرت طی تاریخ ۲۲ خرداد ماه سال جاری، در دو بخش برگزار خواهد شد و نخستین قسمت شامل دونوازی تار و سنتور می‌باشد که آرزو رضوانی، آیدین علیانسب را همراهی خواهد کرد، قطعات اجرایی این بخش شامل مرثیه، نگاه، وسوسه و جدال در دستگاه همایون و آواز شوشتری خواهد بود.

    دومین بخش کنسرت نیز، گروه نوازی به خوانندگی «علیرضا وکیلی‌منش» می‌باشد که تصانیف در دستگاه سه‌گاه بروی اشعار مولانا، احمد شاملو و دکتر غلامرضا علیزاده ساخته شده‌اند. گفتنیست که قطعات این بخش شامل هم‌نفس، نفوذ و تصانیفی چون ترسیم بهشت، رویای فردا، پنجره و وصل و لقا، می‌باشند.

    مهدی امامی

    کنسرت کامیار فانیان هفتم و هشتم خرداد ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. قطعات این کنسرت در دستگاه چهارگاه است و مهدی امامی به عنوان خواننده در این کنسرت حضور دارد.

    بخشی از این برنامه به تک‌نوازی چهار بخش از موسیقی ایران اختصاص دارد که شامل دوتار شرق خراسان، دوتار ترکمن، تنبور منطقه گوران و… است.

    بخشی دیگر این کنسرت به اجرای موسیقی مقامی مناطق مختلف، اجرای مقام‌ها و اجرای موسیقی اصیل اختصاص دارد.

    همنوازان فاخته

    کنسرت گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی و آهنگسازی خشایار پارسا و خوانندگی مهدی کارگر روزهای ۶، ۷ و ۸ خرداد ماه سال جاری در شهر تنکابن برگزار می‌شود.این گروه به زودی نیز در تهران احتمالا کنسرت خواهد داشت.

    کیوان ساکت

    کنسرت «دیدار شرق و غرب در آیینه تار و گیتار» با حضور هلموت اوسترایش و کیوان ساکت، روز هشتم خرداد ماه، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

    ارکستر فرهنگ و هنر

    ارکستر فرهنگ و هنر با اجرای رپرتواری از آثار کلاسیک و آثار آهنگسازان ایرانی با دو خوانندۀ کلاسیک و ایرانی در خرداد ماه امسال به روی صحنه خواهد رفت. در این اجرا وحید تاج قطعات ایرانی و  مهدی آقا محمدی قطعات کلاسیک را اجرا خواهند کرد.

    نخستین اجرای عمومی این ارکستر در ۷ و ۸ خرداد در تالار رودکی و در دو بخش کلاسیک و ایرانی خواهد بود.

    گروه موسیقی برافشان

    شاگردان محمدرضا لطفی روز جمعه ۸ خرداد ماه (طی دو سانس) در شمال کشور روی صحنه خواهند رفت. این کنسرت با همراهی گروه موسیقی برافشان به سرپرستی و آهنگسازی‌ هامان خلیلی در ساری برگزار خواهد شد.

    حسام الدین سراج
    کنسرت «حسام الدین سراج» به همراهی دو گروه «بیدل» و «پارسا» در آخرین ماه بهاری ۱۳۹۴ در تبریز برگزار خواهد شد.

    اجرای «حسام الدین سراج» به تهیه کنندگی «سامان ارجمند» طی دو تاریخ ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه سال جاری در سالن پتروشیمی شهر تبریز به روی صحنه خواهد رفت و قطعات اجرایی این مجموعه از ساخته‌های استاد سراج و آیدین نورمحمدی (مدرس و نوازندهء کمانچه و سرپرست گروه موسیقی «پارسا») می‌باشد که با همکاری و ترکیب دو گروه «بیدل» و «پارسا» در فضایی مرکب از چند دستگاه موسیقی چون اصفهان و شور، با چیدمان و تنظیم خاصی نواخته و خوانده خواهد شد.

     رسیتال آواز کلاسیک و پیانو 

    رسیتال آواز کلاسیک و پیانو به خوانندگی سعید شکوهی و نوازندگی کامیاب بهرودی پنج شنبه ۷ خرداد در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.  این گروه موسیقی بنا دارد در کنسرت پیش روی خود قطعاتی به نام های پاتتیک از بتهوون در سه موومان، والس شماره ۶ ،نکتورن ۲۰ از شوپن، قطعه ای از لیست و در آواز کلاسیک آریاهایی از برترین اپراهای جهان مانند توسکا،اکسیر عشق، توران دخت، تراواتور و …. را برای علاقمندان به موسیقی کلاسیک اجرا کند.

    گروه آذری «تامای»

    گروه موسیقی تامای با قطعاتی جاودان از موسیقی سنتی آذری با صدا و اجرای داریوش دهری در روز چهارشنبه۲۰ خردادماه  ساعت ۲۱ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان است.

    گروه تامای در این کنسرت قطعاتی تلفیقی از دو نوع موسیقی پاپ و سنتی را به زبان آذری اجرا می کند.

    گروه «تامای» قطعاتی اصیل آذری با سبک جدید به مخاطبان خود ارائه می دهد. از جمله قطعاتی که در این اجرا تقدیم مخاطبان خواهد شد می توان به نارگیله، بیاض گجه لر، بری باخ اشاره کرد.

    دیگر عوامل گروه عبارتند از فرامرز جوادی تار، مسعود والامنش کیبورد، رضا فتاحی، وی درام قربان پناهی قارمون، مرسل وطنی ساکسیفون، بهزاد صمدانی نقاره، شرمینه فرهود پیانو، گروه کر: نرگس گلستانی، پروانه کاردوست، راحله حاجی زاده و مینا احمدی پیمان یاحقی مشاور رسانه ای هستند که رسول دلریش را در این اجرا همراهی می کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=77340
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *