×
×

در گفتگو با علی اکبر خدابخش عنوان شد

  • کد نوشته: 77327
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۷ دیدگاه
  • مدیر روابط عمومی معاونت صدا اعلام کرد که با هماهنگی ها با خانواده مهران دوستی پیکر این گوینده نام آشنای رادیو فردا به سمت قطعه هنرمندان تشییع خواهد شد. علی اکبر خدابخش  با اشاره به جلساتی که طی این دو روز داشته اند، بیان کرد: به دلیل اینکه قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) پر شده […]

    در گفتگو با علی اکبر خدابخش عنوان شد
  • ۱۷۱۸۳۶۵مدیر روابط عمومی معاونت صدا اعلام کرد که با هماهنگی ها با خانواده مهران دوستی پیکر این گوینده نام آشنای رادیو فردا به سمت قطعه هنرمندان تشییع خواهد شد.

    علی اکبر خدابخش  با اشاره به جلساتی که طی این دو روز داشته اند، بیان کرد: به دلیل اینکه قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) پر شده بود و همچنین برای حضور خانواده زنده یاد مهران دوستی در مراسم تشییع وی باید منتظر می ماندیم.

    وی ادامه داد: امروز یکشنبه سوم خرداد طی رایزنی هایی که داشتیم، توانستیم خانواده ای را پیدا کنیم تا با هماهنگی وی بتوانیم مهران دوستی را در این قطعه به خاک بسپاریم.

    خدابخش بیان کرد: ما امروز جلسه ای با حضور برادر مهران دوستی که از سوئد به ایران آمده بود و همچنین مادرش داشتیم و از طرفی توانستیم خانواده زنده‌یاد رضا صفدری گوینده رادیو را پیدا کنیم و با مجوز کتبی آنها پیکر زنده یاد مهران دوستی در قبر دو طبقه وی قرار می گیرد.

    خدابخش در پایان گفت: فردا چهارم خردادماه ساعت ۹ صبح پیکر زنده یاد مهران دوستی از مقابل مسجد بلال به سمت قطعه هنرمندان تشییع خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=77327
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *