×
×

دکتر «مجید پازوکی» عکسهایش را به نفع حمایت از کودکان نیازمند به نمایش گذاشت

  • کد نوشته: 77179
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoنمایشگاه عکس «مجید پازوکی» با عنوان «ابر» با حضور هنرمندان سرشناس سینما و موسیقی کشور، در گالری ویونای تهران به نفع حمایت از کودکان نیازمند افتتاح شد و اکثر آثار این نمایشگاه با فروش خوبی مواجه شد.
    +در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (عکاس‌: منصور جهانی) از این نمایشگاه را مشاهده نمایید

    دکتر «مجید پازوکی» عکسهایش را به نفع حمایت از کودکان نیازمند به نمایش گذاشت
  • نمایشگاه عکس «مجید پازوکی» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    نمایشگاه عکس «مجید پازوکی» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – منصور جهانی: نمایشگاه عکس «مجید پازوکی» با عنوان «ابر» با حضور هنرمندان سرشناس سینما و موسیقی کشور، در گالری ویونای تهران به نفع حمایت از کودکان نیازمند افتتاح شد و اکثر آثار این نمایشگاه با فروش خوبی مواجه شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، با حضور هنرمندان سرشناس سینما و موسیقی کشور، از جمله «مسعود جعفری جوزانی»، «شهاب حسینی»، «هنگامه قاضیانی»، «نادر مشایخی»، «صدیق تعریف»، «حسین محب اهری»، «فاطمه گودرزی»، «فتح‌الله جعفری جوزانی »، «حسام‌الدین سراج»، «محمدهادی کریمی»، «دکتر موقتیان»، «صابر نظرگاهی»، «سپهر لاجوردی» و «مازیار رضاخانی» نمایشگاه عکس «مجید پازوکی» با عنوان «ابر» به همت مؤسسه خیریه «مثبت» حامی کودکان نیازمند، ساعت ۷ بعدازظهر دیروز جمعه ۱ خرداد ماه جاری افتتاح شد و با استقبال خوبی از طرف علاقمندان به هنر عکاسی قرار گرفت و اکثر آثار این نمایشگاه به فروش رفت که عواید فروش این آثار، صرف امور خیریه خواهد شد.

    نمایشگاه عکس دکتر «مجید پازوکی» روزهای ۱ تا ۱۳ خردادماه از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۰ شب پذیرای علاقمندان خواهد بود و قرار است در روزهای آینده نیز، هنرمندان سرشناس دیگری از این نمایشگاه دیدن کنند و با خرید این آثار ارزشمند، از کودکان نیازمند حمایت کنند.

    نمایشگاه عکس «ابر»، نخستین نمایشگاه انفرادی «مجید پازوکی» فعال موسیقایی و حامی آثار هنری کشور به‌شمار می‌رود که در آن ۳۰ عدد از آثار این عکاس که از منطقه ابر، روستا و جنگل ابر در اطراف شاهرود که طی چند سال اخیر عکاسی کرده، در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

    مؤسسه خیریه «مثبت» حامی کودکان نیازمند، توسط تعدادی از خیرین و نیکوکاران تحصیل‌کرده کشور تأسیس شده و حدود ۵ هزار کودک را تحت پوشش خود قرار داده است.

    نمایشگاه عکس «ابر» در خیابان ولی‎عصر، روبروی بزرگران نیایش، خیابان اسفندیار، موزه امام علی (ع)، کافه گالری ویونا واقع شده است.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (عکاس‌: منصور جهانی) از این نمایشگاه را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=77179
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *