×
×

عیادت معاون هنری وزیر ارشاد از فرهنگ شریف در بیمارستان

  • کد نوشته: 77146
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • علی مرادخانی معاون امور هنری به همراه علیرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی به دیدار فرهنگ شریف استاد پیشکسوت موسیقی که به تازگی از کما خارج شده، رفتند. مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی روز شنبه با حضور بر بالین فرهنگ شریف، به ملاقات این استاد […]

    عیادت معاون هنری وزیر ارشاد از فرهنگ شریف در بیمارستان
  • فرهنگ شریف در بیمارستان

    فرهنگ شریف در بیمارستان

    علی مرادخانی معاون امور هنری به همراه علیرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی به دیدار فرهنگ شریف استاد پیشکسوت موسیقی که به تازگی از کما خارج شده، رفتند.

    مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی روز شنبه با حضور بر بالین فرهنگ شریف، به ملاقات این استاد پیشکسوت موسیقی که چند روز پیش به دلیل مسمومیت شدید دارویی ناشی از دو عمل جراحی به کُما رفته بود، رفتند.

    در این دیدار علی مرادخانی خطاب به فرهنگ شریف با بیان اینکه؛ من از همان روز اول که این خبر را شنیدم دستور دادم تا دوستان پیگیر حال شما باشند، گفت: امروز خیلی خوشحالم که می‌بینم وضعیت شما به شکر خدا نسبت به روزهای گذشته بهتر شده و سرحال‌تر هستید.

    معاون امور هنری وزات ارشاد در ادامه با تشکر و قدردانی از زحمات کادر پزشکی بیمارستان عرفان به خاطر رسیدگی‌های خوب‌شان به استاد فرهنگ شریف، اظهار امیدواری کرد تا ایشان هر چه زودتر سلامتی خود را بازیافته و از بیمارستان مرخص شوند.

    فرهنگ شریف در بیمارستان

    فرهنگ شریف در بیمارستان

    در این دیدار همسر استاد فرهنگ شریف نیز با قدردانی و تشکر از معاون امور هنری و علیرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی برای حضورشان در بیمارستان، خطاب به مرادخانی گفت: وقتی من به استاد خبر دادم که قرار است شما به همراه آقای نوربخش به بیمارستان تشریف بیاوردید ایشان روحیه گرفتند و اصلا حالشان نسبت به صبح دگرگون شد. تا جائی‌که حتی کادر پرستاری بیمارستان هم به این موضوع اشاره کردند و گفتند استاد چقدر امروز روحیه‌شان خوب شده و من هم پاسخ دادم دلیلش اینست که قرار است شما تشریف بیاورید. یعنی باور کنید با شنیدن خبر اینکه قرار است شما به ملاقاتشان بیایید یک بار دیگر فرهنگ شریف متولد شدند.

    همسر استاد شریف در ادامه با بیان اینکه؛ دو عمل جراحی که روی چشم‌ها و لگن استاد انجام شد با موفقیت همراه بود، علت به کُما رفتن ایشان را مسمومیت شدید دارویی عنوان کرده و افزود: خدا را شکر با دعای خیر دوستان و زحمت پزشکان معالج ایشان از حالت کُما خارج شدند و خدا یک‌بار دیگر فرهنگ شریف را به ما بازگرداند.

    استاد فرهنگ شریف نیز در سخنان کوتاهی با تشکر و قدردانی از معاون امور هنری و مدیرعامل خانه موسیقی که به دیدارش رفته بودند، گفت: من هرچه دارم از مردم است و هر چه تاکنون انجام دادم نیز برای مردم بوده، مردم هم واقعا همیشه نسبت به من محبت داشتند و هر چه دارم از مردم و دعای آنهاست.

    وی همچنین با قدردانی از زحمات پزشکان و کادر پرستاری بیمارستان عرفان از زحمات شبانه روزی این عزیزان نیز تشکر کرده و از مردم خواست همانند همیشه برایش دعا کنند.

    علی مرادخانی پس از این دیدار درباره آخرین وضعیت استاد فرهنگ شریف ضمن اظهار امیدواری نسبت به اینکه حال استاد شریف هر چه زودتر بهبود یابد، گفت: همانطور که همه می‌دانند فرهنگ شریف یکی از بزرگان موسیقی هستند و در میان اهالی موسیقی جایگاه ویژه‌ای دارند، چراکه استاد از معدود هنرمندانی است که همه خصوصیات بارز یک متخصص امر موسیقی ایران را دارا است و در واقع یک مرجع در امر موسیقی محسوب می‌شوند و خیلی خوشحالم که پس از چند روز حالشان بهبود پیدا کرده است.

    مرادخانی با تاکید بر این نکته که وضعیت استاد شریف به گونه‌ای است که باید هنوز از تحت مراقبت باشند، افزود: خوشبختانه با پیگیرهای آقای نوربخش و همچنین مجاری‌های دیگری که در این زمینه وظیفه دارند، امیدواریم حال استاد هر چه زودتر بهتر بشود و انشاالله در آینده نزدیک ایشان را برای کارهایی که در دست تهیه دارند در منزلشان ملاقات بکنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=77146
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *