×
×

با رهبری بنیانگذار نامی خود «فرهاد فخرالدینی»

  • کد نوشته: 77140
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • «ارکستر ملی ایران» به رهبری «فرهاد فخرالدینی» از صبح امروز (دوم خرداد ماه ۱۳۹۴) تمرینات خود را آغاز کرد.
    +هفتم خرداد ماه سال جاری، ارکستر ملی ایران به رهبری «فرهاد فخرالدینی» پس از چهارسال نعطیلی، افتتاح خواهد شد

    با رهبری بنیانگذار نامی خود «فرهاد فخرالدینی»
  • فرهاد فخرالدینی

    فرهاد فخرالدینی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «ارکستر ملی ایران» به رهبری «فرهاد فخرالدینی» از صبح امروز (دوم خرداد ماه ۱۳۹۴) تمرینات خود را آغاز کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، پس از تعطیلی چهارساله ارکستر ملی ایران، سرانجام این مجموعه به عنوان وزین ترین وزنه موسیقی ملی کشورمان از صبح امروز، دوم خرداد ماه سال جاری تمرین های خود را از سر گرفته و تا چند روز آینده به رهبری بنیان گذار نامی خود «فرهاد فخرالدینی» به اجرا خواهد پرداخت.

    با پایان یافتن فراز و نشیب ها و تصمیم گیری های دراز مدت در زمینه تغییر نام و عنوان این ارکستر، عزل و نسب های شفاهی رهبران و نحوه فعالیت های آن، طبق آخرین گفته ها از نشست خبری امروز «کیوان ساکت» در خصوص کنسرتش و به گفته این آهنگساز و نوازنده، قرار بر این است که هفتم خرداد ماه سال جاری ارکستر ملی ایران با نام سابق خود و به رهبری «فرهاد فخرالدینی» افتتاح گردد. این در حالی است که کیوان ساکت نیز به عنوان یکی از سولیست ها در این ارکستر حضور خواهد داشت.

    شایان ذکر است که ارکستر ملی ایران پس از ۱۷ سال فعالیت چشمگیر و پربار به مدت ۴ سال معلق و تعطیل مانده بود، همچنین در طول این مدت شایعه هایی مبنی بر کناره گرفتن فرهاد فخرالدینی از ارکستر شنیده می شد که بازگشت وی و آغاز تمرین های ارکستر ملی ایران، شاید پایانی بر این شایعه ها باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=77140
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *