×
×

رهبر مهمان دعوت می‌شود

  • کد نوشته: 76659
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • سرپرست گروه کُر آوازی تهران از برگزاری اولین کنسرت آکاپلا در ایران با سبک جَز با حضور یک رهبر مهمان خارجی خبر داد. میلاد عمرانلو در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های گروه کُر آوازی تهران بیان کرد: هم اکنون مشغول برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت متفاوت در ایران طی […]

    رهبر مهمان دعوت می‌شود
  • سرپرست گروه کُر آوازی تهران از برگزاری اولین کنسرت آکاپلا در ایران با سبک جَز با حضور یک رهبر مهمان خارجی خبر داد.

    میلاد عمرانلو در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های گروه کُر آوازی تهران بیان کرد: هم اکنون مشغول برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت متفاوت در ایران طی دو ماه آینده هستیم که امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که بتوانیم این اجرای زنده را در تالا روحدت برگزار کنیم.

    وی افزود: تمامی قطعاتی که برای این کنسرت در نظر گرفته ایم در سبک جز به مخاطبان ارائه می شود و فکر می کنم اولین کنسرت آکاپلا در ایران با سبک جز است که می تواند برای علاقه‌مندان جالب باشد.

    این نوازنده و آهنگساز با اشاره تفاوت های این کنسرت نسبت به اجراهای قبلی گروه گفت: مشغول رایزنی هستیم که در صورت امکان بتوانیم یک رهبر مهمان خارجی را برای رهبری گروه دعوت کنیم که تخصص او موزیک جَز است و علاوه بر اینکه می تواند برای مخاطبان دارای جذابیت داشته باشد برای ما نیز به عنوان یک کارگاه آموزشی تلقی شود که می توانیم در آن نکات زیادی را یاد بگیریم.

    میلاد عمرانلو

    عمرانلو درباره آلبوم جدید گروه کر آوازی تهران هم تصریح کرد: با توجه به فشردگی کار، تولید آلبوم فعلا متوقف شده و فکر می کنم در ماه های آبان و آذر به تولید آلبوم جدید بپردازیم. تراکم بالای تمرین ها و حضور من در ارکستر سمفونیک ملی ایران عملا وقتی را برای تولید آلبوم نمی گذارد.

    وی در پایان درباره شایعاتی مبنی بر انتقال حضورش از نوازندگی تیمپانی ارکسترسمفونیک ملی ایران به عضویت در گروه کُر این مجموعه موسیقایی نیز گفت: با توجه به تعریف شغلی که در قرارداد برای من مشخص شده همچنان به عنوان نوازنده تیمپانی در ارکستر سمفونیک حضور خواهم داشت اما به طور حتم هرجا به حضور من نیاز باشد از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

    گروه آوازی تهران در سال ۱۳۸۴ آغاز به کار کرد که اولین کنسرت این گروه به همراه ساز پیانو در سال ۸۵ روی صحنه رفت. اواخر این سال گروه آوازی تهران با الهام از گروه های اروپایی سبک جدید خود را آغاز کرد. در این شیوه هر خواننده ایفای نقش سازی در ارکستر را برعهده می گیرد که نتیجه آن اجرای کامل قطعات ارکسترال همراه با افکت های صوتی خاص توسط گروه است.

    https://musiceiranian.ir/?p=76659
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *