×
×

ساخته زهره محقق در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید

  • کد نوشته: 76345
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زهره محقق فردا ۲۲ اردیبهشت ماه در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید. این مستندی ۸۷دقیقه‌ای به زندگی استاد غلامحسین بنان، خواننده سرشناس ایرانی می‌پردازد. کارگردان سعی کرده در این مستند گفتگو محور، تصویر کاملی از شخصیت بنان، زندگی شخصی و اجتماعی […]

    ساخته زهره محقق در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید
  • ۱-۱۵۷۴فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زهره محقق فردا ۲۲ اردیبهشت ماه در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

    این مستندی ۸۷دقیقه‌ای به زندگی استاد غلامحسین بنان، خواننده سرشناس ایرانی می‌پردازد.

    کارگردان سعی کرده در این مستند گفتگو محور، تصویر کاملی از شخصیت بنان، زندگی شخصی و اجتماعی وی، سبک خوانندگی و عقایدش راجع به جریانات جدید موسیقیایی در عصر خویش در اختیار مخاطبان بگذارد.

    برای پاسخگویی به هر بخش از مسائل مورد نظر با افراد مختلفی نظیر همسر بنان و فرزند ایشان، کاوه دیلمی، استاد ایرج خواجه امیری، مزدا انصاری، حریر شریعت زاده، و همچنین گروه دنگ شو گفتگو شده است و همچنین بخشی از پاسخ‌ها از طریق شخص بنان و از لابلای مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی وی داده می‌شود.

    عوامل فیلم عبارتند از تهیه‌کننده، کارگردان و تدوین: زهره محقق/ تصویربردار: سید محمود موسوی/ صدابردار: احسان حیدری/ عکاس: زنده‌یاد نیلوفر حسنی/ طراح کاور و پوستر: صبا جعفری، مریم ساربانها.

    در این نمایش که در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود، زهره محقق از افرادی که در فیلم حضور داشته‌اند از جمله همسر استاد، هومن صدر، مزدا نصاری، استاد میلاد کیایی، رضا مهدوی، علیرضا میرعلینقی و جمعی دیگر از اهالی موسیقی و هنر.. دعوت کرده تا در جلسه نمایش این فیلم حضور داشته باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=76345
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *