×
×

توسط هنگامه اخوان، علی‌اصغر شاه‌زیدی، صدیق تعریف و حسام‌الدین سراج

  • کد نوشته: 76192
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • پس از پایان مراحل داوری ابتدایی، داوری نهایی آثار آوازی دومین دوره‌ جشنواره موسیقی ایرج بسطامی با حضور شرکت‌کنندگان نهایی انجام شد. در این مرحله‌، ۱۲ نفر از رده سنی جوانان و ۱۲ نفر از رده‌ سنی آزاد برای اجرای آزمون حضوری در مقابل داوران حاضر شدند. داوری مرحله‌ نهایی بخش آواز سنتی را که […]

    توسط هنگامه اخوان، علی‌اصغر شاه‌زیدی، صدیق تعریف و حسام‌الدین سراج
  • ایرج بسطامی

    ایرج بسطامی

    پس از پایان مراحل داوری ابتدایی، داوری نهایی آثار آوازی دومین دوره‌ جشنواره موسیقی ایرج بسطامی با حضور شرکت‌کنندگان نهایی انجام شد.

    در این مرحله‌، ۱۲ نفر از رده سنی جوانان و ۱۲ نفر از رده‌ سنی آزاد برای اجرای آزمون حضوری در مقابل داوران حاضر شدند. داوری مرحله‌ نهایی بخش آواز سنتی را که در استودیو بل تهران انجام شد هنگامه اخوان، علی‌اصغر شاه‌زیدی، صدیق تعریف و حسام‌الدین سراج برعهده داشتند.

    در این بخش، هر شرکت‌کننده فرصت داشت تا در برابر داوران به اجرای آواز بپردازد.

    با اتمام بخش نهایی داوری، مراحل جمع‌آوری امتیازات انجام می‌شود و برندگان در اختتامیه جشنواره معرفی می‌شوند و از آن‌ها قدردانی خواهد شد.

    همچنین با انتخاب هیئت داوران انتخاب آلبوم موسیقی برتر شامل فریدون شهبازیان، مجید درخشانی و حسام‌الدین سراج یک آلبوم به‌عنوان اثر برتر و از دو آلبوم دیگر به‌عنوان آثار دوم و سوم تقدیر می‌شود.

    علاوه بر این، برترین آلبوم‌ها از نظر گرافیکی نیز توسط قباد شیوا و فرزاد ادیبی داوران این بخش انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

    https://musiceiranian.ir/?p=76192
       
    برچسب ها ایرج بسطامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *