×
×

اواخر اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران

  • کد نوشته: 75742
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی «آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی «سامان علی پور» با عنوان «گلونی» اواخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.
    +جزئیات کامل به همراه فروش آنلاین بلیت

    +این گروه در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه در شهر الیگودرز به اجرای کنسرت خیریه خواهد پرداخت

    + آلبوم گروه «آوای پارسیان» با تنظیم مجید درخشانی آخرین مراحل تولید خود را طی میکند

    اواخر اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران
  • آوای پارسیان

    آوای پارسیان

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت گروه موسیقی «آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی «سامان علی پور» با عنوان «گلونی» اواخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه همزمان با روز «روسری لری» در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

    قطعات اجرایی بر اساس موسیقی لرستان و در دستگاه چهارگاه، ماهور، شور و همایون  در قالب ملودیهای بختیاری، لری و لکی در ۲ بخش اجرا میشود. تنظیم قطعات و بخشی از اهنگسازی از سامان علی پور و بخش دیگر باز خوانی ملودی های قدیمی می باشد.

    قطعات انتخاب شده برای این کنسرت «بهارانه»، «شیرین شیرین»، «مینا بنوش»، «مریم»، «نازارم»، «چوپی»، «کشکله شیرازی» «شیرین سوزه»، «امان گلیا»، «سنگین سما» و «گلونی» است که با خوانندگی سامان علیپور و نوازندگی گروه آوای پارسیان به اجرا در می آید. همچنین این گروه در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه در شهر الیگودرز به اجرای کنسرت خیریه خواهد پرداخت.

    شایان ذکر است که این کنسرت ساعت۲۱:۳۰ از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری به روی صحنه می رود و علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند.

    شایان ذکر است که آلبوم گروه «آوای پارسیان» با تنظیم مجید درخشانی آخرین مراحل تولید خود را طی میکند.

    + خرید آنلاین بلیت این کنسرت

    پوستر کنسرت

    پوستر کنسرت

    https://musiceiranian.ir/?p=75742
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *