×
×

فیلم تشکر «محمدرضا شجریان» از «علی رهبری»

  • کد نوشته: 75337
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۵۵ دیدگاه
  • hot-topic-logoاولین اجرای ارکستر سمفونیک ملی ایران (همان ارکستر سمفونیک تهران) به رهبری ارکستر «علی رهبری» برگزار شد.
    +در ادامه می توانید عکسهای «گزارش هنر» از این مراسم و فیلم صحبت ها و تشکر «محمدرضا شجریان» از «علی رهبری» را آنلاین ببینید و دانلود کنید

    فیلم تشکر «محمدرضا شجریان» از «علی رهبری»
  • ارکستر سمفونیک ملی ایران

    ارکستر سمفونیک ملی ایران

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: اولین اجرای ارکستر سمفونیک ملی ایران (همان ارکستر سمفونیک تهران) به رهبری ارکستر «علی رهبری» برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اجرا دیشب نهم اردیبهشت ماه (ساعت ۲۱:۳۰) در تالار وحدت با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین از جمله استاد «محمدرضا شجریان» به روی صحنه رفت.

    ارکستر سمفونیک ملی ایران با مدیریت هنری «علی رهبری» که در روز ۲۵ اسفندماه سال گذشته با نواختن سمفونی شماره ۹ بتهوون در حضور مقامات،‌ ناظران، سفرا و مهمانان خارجی کار خود را آغاز کرده بود، اولین اجرای عمومی این ارکستر را با عنوان «سمفونی شماره ۹ بتهوون برای همه مردم» در تالار وحدت به روی صحنه برد که مورد استقبال پر شور حاضران قرار گرفت.

    این کنسرت امشب دهم اردیبهشت هم اجرا خواهد شد که طبق گفته روابط عمومی ارکستر، ارسلان کامکار از نوازنده‌های با سابقه ویولن، که مایستر ارکستر سمفونیک تهران است، امشب بعد از اجرای شماره ۹ بتهوون به رهبری علی رهبری در مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان، با این ارکستر خداحافظی می‌کند.

    شایان ذکر است که استاد شجریان با حضور در پشت صحنه این کنسرت، با علی رهبری دیدار و از زحماتی وی برای رهبری و سروسامان دادن به ارکستر سمفونیک تهران قدردانی و تشکر کرد.

    در ادامه می توانید عکسهای «گزارش هنر» از این مراسم و فیلم صحبت ها و تشکر «محمدرضا شجریان» از «علی رهبری» را آنلاین ببینید و دانلود کنید.

    + دانلود فیلم

    آنلاین ببینید:

     

    گزارش تصویری گزارش هنر:

    https://musiceiranian.ir/?p=75337
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *