×
×

آغاز تور کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها

  • کد نوشته: 73652
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۰ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۰
  • احسان حاجیان از برنامه کنسرت‌های سیروان خسروی و انتشار چهارمین اثر رسمی او در موسیقی در سال جدید خبر داد. مدیر برنامه‌های سیروان خسروی درباره برنامه کاری این خواننده و تنظیم کننده گفت: در عید نوروز اجراهایی را در شمال کشور داشتیم و برای اجرای برنامه در سال ۹۴ یک سری صحبت‌هایی برای حضور در […]

    آغاز تور کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها
  • سیروان خسروی

    سیروان خسروی

    احسان حاجیان از برنامه کنسرت‌های سیروان خسروی و انتشار چهارمین اثر رسمی او در موسیقی در سال جدید خبر داد.

    مدیر برنامه‌های سیروان خسروی درباره برنامه کاری این خواننده و تنظیم کننده گفت: در عید نوروز اجراهایی را در شمال کشور داشتیم و برای اجرای برنامه در سال ۹۴ یک سری صحبت‌هایی برای حضور در شهرهایی چون تهران، اهواز، تبریز، کرمان و شهرهای شمالی شده که فعلا قطعی نشده است.

    حاجیان افزود: برای چهارمین آلبوم سیروان هنوز اقدامی صورت نگرفته و فعلا در مرحله پیش تولید قرار دارد.

    احسان حاجیان درباره جزئیات بیشتر این آلبوم گفت: این اثر هنوز به مرحله ای نرسیده که بتوان آنرا رسانه ای کرد.

    لازم به یادآوری است که سیروان خسروی همانند سال ۹۲ این بار نیز آخرین اجرای کنسرت‌های نارنجستان را بر عهده داشت و ۱۲ فروردین به روی صحنه رفت.

    احسان حاجیان در این باره نیز گفت: با توجه به ۲ سانس اجرای سیروان خسروی پیش‌بینیِ اینکه ۴۰۰۰ بلیت در روزهای آخر تعطیلات به فروش برسد کمی سخت بود ولی ساعاتی پیش از اجرا تمام بلیت‌های این کنسرت نیز به فروش رفت تا در مجموع ۱۲۰۰۰ بلیت این جشنواره تنها طی یک هفته فروخته شده باشد. همچنین مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال، عادل غلامی بازیکن تیم ملی والیبال و محسن افشانی بازیگر مطرح تلویزیون میهمانان سانس اول و زانیار خسروی میهمان سانس دوم این کنسرت بودند. پخش کلیپ برای اکثر قطعات بر روی LED و اجرای پر انرژی سیروان خسروی و اعضای گروهش اختتامیه ای هیجان انگیز برای این جشنواره نوروزی رقم زد.

    https://musiceiranian.ir/?p=73652
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *