×
×

از «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 73466
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۱۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoویدئو کلیپ «طربخانه» با اجرای گروه موسیقی «سپید و سیاه» به مدیریت «پیمان میرآقاسی» و با صدای «وحید تاج» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه این ویدئو کلیپ را با اجازه صاحب اثر آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +«طربخانه» به بانوان موسیقی ایران تقدیم شده است

    از «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • گروه سپید و سیاه

    گروه سپید و سیاه

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: ویدئو کلیپ «طربخانه» با اجرای گروه موسیقی «سپید و سیاه» به مدیریت «پیمان میرآقاسی» و با صدای «وحید تاج» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و برای دانلود در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، کوروش دانایی کار ساخت ملودی این اثر را برعهده داشته که یکی از قطعات آلبوم «روزگار رنگ آمیز» است، شعر نیز از حسین منزوی انتخاب شده و علی جعفری هم کارگردانی این کلیپ را عهده دار بوده است.

    آلبوم «روزگار رنگ آمیز» سال پیش توسط رهگذر هفت اقلیم (پخش رها) منتشر شد و کار آهنگسازی قطعات آن را سورنا صفاتی، کورش دانایی، و مریم رضایی نژادیان به عهده داشته اند، اشعار آلبوم هم از میان اشعار شاعران بزرگی همچون حافظ، سعدی، هوشنگ ابتهاج و حسین منزوی انتخاب شده است. همچنین این اثر شامل هشت قطعه است که از این میان دوقطعه بی کلام و دو بخش ساز و آواز و چهار تصنیف اجرا شده است، اندیشه مجنون (کورش دانایی بر روی شعری از سعدی)، چوگان (کورش دانایی)، ساز و آواز بر روی شعری از هوشنگ ابتهاج با صدای وحید تاج، خزان دیده (آهنگی از مریم رضایی و شعر هوشنگ ابتهاج)، ساز و آواز با شعر هوشنگ ابتهاج،  شراب تلخ (شعری از حافظ با آهنگی از سورنا صفاتی)، کوچ (با آهنگی از سورنا صفاتی)، طربخانه (از کورش دانایی با شعری از حسین منزوی) عنوان قطعات این آلبوم است که با صدای وحید تاج ضبط شده است.

    شایان ذکر است که «طربخانه» به بانوان موسیقی ایران تقدیم شده است.

    در ادامه ویدئو کلیپ «طربخانه» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «طربخانه» با کیفیت خوب

    + دانلود «طربخانه» با کیفیت HD

     «طربخانه» را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=73466
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *