×
×

رویارویی نوازندگان تهران و جنوب‌غرب ایران

  • کد نوشته: 73413
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «کماکان» به گفته سازندگان آن یکی از متفاوت آلبوم های موسیقی این چند ساله موسیقی ایران است که اردیبهشت ماه سال جاری روانه بازار موسیقی می شود. ماکان اشگواری نوازنده، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «کماکان» درباره جزییات انتشار تازه ترین آلبوم این گروه توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته […]

    رویارویی نوازندگان تهران و جنوب‌غرب ایران
  • ۱۶۳۰۹۵۲آلبوم موسیقی «کماکان» به گفته سازندگان آن یکی از متفاوت آلبوم های موسیقی این چند ساله موسیقی ایران است که اردیبهشت ماه سال جاری روانه بازار موسیقی می شود.

    ماکان اشگواری نوازنده، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «کماکان» درباره جزییات انتشار تازه ترین آلبوم این گروه توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته آلبوم موسیقی گروه با عنوان «کماکان» اردیبهشت ماه امسال روانه بازار موسیقی می شود که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد می تواند به عنوان یک اثر متفاوت مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

    وی ادامه داد: این آلبوم رویارویی چند نوازنده جنوب کشور با چند نوازنده تهرانی است که روی ترانه های محلی جنوب غرب کشورمان به خوانندگی مهدی ساکی با استفاده از اشعار بزرگان ادبیات پارسی همچون مولانا و دیگر شاعران استفاده شده است. البته ما پیش از این نیز تجربه‌ای را در برج آزادی با مخاطبان موسیقی در میان گذاشتیم که خوشبختانه با استقبال خوبی هم از سوی آنان مواجه شد.

    این نوازنده و آهنگساز که پیش از این نیز تجربه هایی را در عرصه تئاتر و موسیقی پشت سر گذاشته است، بیان کرد: به نظر من رویارویی موزیسین های نواحی مختلف به خودی خود نوآوری هایی را به همراه دارد بنابراین نیازی به هل دادن به سمت نوآوری نیست. به هر ترتیب من تصور می کنم که این آلبوم صدای جدیدی است که باید منتقدان پیرامون آن نظر دهند اما تصور می کنم این اثر، کار متفاوتی به نسبت آنچه به طور معمول در بازار موسیقی می شنویم خواهد بود.

    اشگواری افزود: طبق پیش بینی هایی که برای روز رونمایی در نظر گرفتیم قرار است مراسم رونمایی همزمان با روز سعدی باشد ضمن اینکه اجرای زنده ای را هم با یکی از شعرهای سعدی در مراسم رونمایی خواهیم داشت که تاریخ و مکان برگزاری مراسم رونمایی به زودی اعلام می شود.

    گروه «کماکان» ۱۲ تا ۱۴ تیر ماه سال ۹۲ بود در مجموعه برج آزادی کنسرتی را به همین نام برگزار کرد. در این کنسرت مهدی ساکی خواننده و حمزه مقدم، ناهید مقدم، حسین مقدم، توفیق مقدم، روزبه اسفندارمز، کاوه صالحی، مهیار طهماسبی، ابراهیم علوی، مرجان بنی سعید و ماکان اشگواری به عنوان نوازنده حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=73413
       
    برچسب ها ماکان اشگواری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *